Usergabija.saveikyte
Results224
Vieša
Pranešti

Paslaugų kokybės poveikis Y ir Z kartų klientų pasitenkinimui ir lojalumui

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto Marketingo valdymo magistrantė Gabija Saveikytė. Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime, kurio tikslas – nustatyti „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybės daromą poveikį Y ir Z kartos klientų pasitenkinimui ir lojalumui. Apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe.

Anketoje pateikiami teiginiai ir jų vertinimo skalės (nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku). Atskirai įvertinkite kiekvieną iš pateiktų teiginių, pažymėdami Jums labiausiai tinkantį variantą. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą atliekant tyrimą!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Jūsų lytisPrivalomas
2. Jūsų išsilavinimasPrivalomas
3. Jūsų amžiusPrivalomas
4. Jūsų socialinė padėtisPrivalomas
5. Kokios vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį?Privalomas
6. Jūsų gyvenamoji vietaPrivalomas
7. Ar naudojatės „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugomis?Privalomas
8. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybę.Privalomas
Apčiuopiamumas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Paslaugų teikėjo aptarnavimo skyriai yra patogioje vietoje
2. Paslaugų teikėjo fizinės patalpos yra vizualiai patrauklios
3. Paslaugų teikėjas turi modernią įrangą
4. Paslaugų teikėjo personalas yra tinkamai apsirengęs ir atrodo tvarkingai
5. Paslaugų teikėjo informacijos žinutės siunčiamos klientams yra aiškios ir naudingos
Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybę.Privalomas
Patikimumas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
6. Paslaugų teikėjui pažadėjus – jis įvykdo pažadus laiku
7. Paslaugų teikėją nuoširdžiai domina klientų problemos
8. Paslaugos teikėjas teikia mobiliojo ryšio paslaugas tokiu laiku kaip pažada
9. Mobiliojo ryšio paslaugų tarifai yra aiškūs
10. Patikima tinklo aprėptis
11. Gera skambučio kokybė
12. Skambučiai ir SMS nevėluoja ir pasiekia laiku
13. Paslaugų teikėjas užtikrina greitą internetą
Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybę.Privalomas
Atsakingumas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
14. Pagalbos linija yra lengvai pasiekiama
15. Paslaugos teikimo personalas teikia greitą aptarnavimą
16. Paslaugos teikimo personalas yra visada pasirengęs padėti klientui
17. Paslaugos teikimo personalas, nors ir yra užimtas, reaguoja į kliento užklausas greitai
Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybę.Privalomas
Tikrumas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
18. Aš pasitikiu paslaugų teikėjo personalu
19. Aš jaučiuosi saugus, sąveikaudamas su paslaugos teikėjo personalu
20. Paslaugos teikėjas užtikrina mano kaip kliento teikiamos informacijos konfidencialumą
21. Paslaugos teikėjo personalas yra mandagus
Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybę.Privalomas
Empatija
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
22. Paslaugos teikėjas skiria man individualų dėmesį
23. Paslaugos teikimo personalas suvokia mano poreikius
24. Paslaugos teikėjas dirba visiems klientams patogiu laiku
9. Prašome įvertinti žemiau išvardintus teiginius apie funkcinį pasitenkinimą, naudojantis „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugomis.Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Suteiktos mobiliojo ryšio paslaugos yra aukštos kokybės
Suteiktos mobiliojo ryšio paslaugos yra efektyvios ir tinkamos
Teikiamų mobiliojo ryšio paslaugų kainos yra prieinamos
Aš neturiu nusiskundimų teikiamomis mobiliojo ryšio paslaugomis
Apmokėjimas už mobiliojo ryšio paslaugas yra patogus
10. Prašome įvertinti žemiau išvardintus teiginius apie emocinį pasitenkinimą, naudojantis „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugomis.Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aš esu patenkinta (-as) teikiamomis mobiliojo ryšio paslaugomis
Aš jaučiuosi gerai naudodamasi (-is) teikiamomis mobiliojo ryšio paslaugomis
Paslaugų teikėjo personalas nuteikia teigiamai, kai aš naudojuosi mobiliojo ryšio paslaugomis
Aš jaučiuosi patogiai naudodamasi (-is) teikiamomis mobiliojo ryšio paslaugomis
11. Prašome įvertinti žemiau išvardintus teiginius apie požiūrio lojalumą, naudojantis „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugomis.Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aš teigiamai atsiliepiu apie „Tele2“ organizacijos mobiliojo ryšio paslaugas kitiems žmonėms
Aš rekomenduoju „Tele2“ organizacijos mobiliojo ryšio paslaugas tiems žmonėms, kurie siekia mano patarimo
Aš padrąsinu draugus ir artimuosius naudotis „Tele2“ organizacijos mobiliojo ryšio paslaugomis
12. Prašome įvertinti žemiau išvardintus teiginius apie elgsenos lojalumą, naudojantis „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugomis.Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aš manau, kad šis paslaugų teikėjas yra pirmasis pasirinkimas pirkti mobiliojo ryšio paslaugas
Aš ir toliau pirksiu šio paslaugų teikėjo mobiliojo ryšio paslaugas ateityje
Aš ketinu įsigysiu šio paslaugų teikėjo kitas paslaugas