Paslaugų kokybės įvertinimas Lietuvos keleivių geležinkelio transporto segmente

Gerb. Respondente, 

Kviečiu Jus dalyvauti klientų nuomonės tyrime. Tyrimo tikslas – nustatyti svarbiausius paslaugos kokybės aspektus, lemiančius bendrą paslaugos kokybę, keleivių geležinkelio transporto segmente Lietuvoje.

Apklausa yra anoniminė, ją atlieka rinkodaros – vadybos fakulteto studentė.  

Anketa skirta keleiviams, kurie naudojasi geležinkelio transportu.

Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus į pateiktus klausimus. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. 

 

Paslaugų kokybės įvertinimas Lietuvos keleivių geležinkelio transporto segmente
Anketa neprieinama
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą