Paslaugų kokybės ir vartotojų pasitenkinimo sąryšio vertinimas (UAB "BENU Lietuva" pavyzdžiu)

Gerbiamasis (-oji),

Vilniaus universiteto studentė Kamilė Tautkutė atlieku UAB "BENU Lietuva" vaistinės paslaugų kokybės tyrimą. Jūsų atsakymai bus užtikrintai konfidencialūs, o duomenys naudojami tik statistinės analizės tikslais. Prašome pažymėti Jums artimiausią atsakymo variantą.

Dėkoju

 

Ar dažnai lankotės UAB "BENU Lietuva" vaistinėje?

Kaip vertinate BENU vaistinės klientų aptarnavimo kokybę? Pažymėkite, Jums labiausiai artimą atsakymą, remiantis įgyta patirtimi. Atsakymai: 1 - Visiškai neatitinka Jūsų lūkesčių ; 5 - Viršija Jūsų lūkesčius

26. Remiantis Jūsų patirtimi, kuriuos iš įvardytų aspektų, laikytumėte kaip vienus iš efektyviausių aptarnavimo kokybės gerinimo būdų?

27. Jūsų lytis:

28. Jūsų amžiaus grupė:

29. Jūsų socialinė padėtis:

30. Jūsų pajamos (per mėnesį į rankas):

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą