Paslaugų kokybės ir vartotojų pasitenkinimo sąryšio vertinimas (UAB "BENU Lietuva" pavyzdžiu)

Gerbiamasis (-oji),

Vilniaus universiteto studentė Kamilė Tautkutė atlieku UAB "BENU Lietuva" vaistinės paslaugų kokybės tyrimą. Jūsų atsakymai bus užtikrintai konfidencialūs, o duomenys naudojami tik statistinės analizės tikslais. Prašome pažymėti Jums artimiausią atsakymo variantą.

Dėkoju

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar dažnai lankotės UAB "BENU Lietuva" vaistinėje?

Kaip vertinate BENU vaistinės klientų aptarnavimo kokybę? Pažymėkite, Jums labiausiai artimą atsakymą, remiantis įgyta patirtimi. Atsakymai: 1 - Visiškai neatitinka Jūsų lūkesčių ; 5 - Viršija Jūsų lūkesčius

1
2
3
4
5
1. Patogi geografinė padėtis
2. Vaistinės išorė
3. Vaistinės vidus
4. Aiški produktų išdėstymo schema
5. Pakankamas produktų kiekis lentynose
6. Kontakto su klientu greitis
7. Darbuotojo išvaizda
8. Pasisveikinimas su klientu(mandagumas)
9. Komunikacijos įgūdžiai
10. Pagarba privatumui
11. Draugiškumas
12. Paslaugumas
13. Supratingumas
14. Atidumas
15. Užduodami klausimai siekiant išsiaiškinti kliento poreikius
16. Tinkamų sprendimų rekomendavimas
17. Produktų apibūdinimas
18. Komunikacija vartotojui apie akcijas/specialius pasiūlymus
19. Alternatyvų siūlymas
20. Aiškus pirkinio sumos įvardijimas
21. Aptarnavimo sparta
22. Maloni vizito pabaiga(mandagumas)
23. Ar jaučiatės vertinamu BENU vaistinės klientu?
24. Ar Jūsų lūkesčiai pateisinami BENU vaistinėje?
25. Ar rekomenduotumėte BENU vaistinę?

26. Remiantis Jūsų patirtimi, kuriuos iš įvardytų aspektų, laikytumėte kaip vienus iš efektyviausių aptarnavimo kokybės gerinimo būdų?

27. Jūsų lytis:

28. Jūsų amžiaus grupė:

29. Jūsų socialinė padėtis:

30. Jūsų pajamos (per mėnesį į rankas):