Organizacijos komunikacijos, vartotojų įsitraukimo į organizacijos komunikaciją socialiniame tinkle ir suvokiamos reputacijos sąsajų tyrimas

Sveiki,

Esu Justina, studijuoju „Marketingo valdymą“ Kauno technologijos universitete ir rašau baigiamąjį magistro projektą tema „Vartotojų įsitraukimo į organizacijos komunikaciją socialiniuose tinkluose ir suvokiamos organizacijos reputacijos sąsajos“.

Kviečiu „Facebook“ naudotojus užpildyti šią apklausą ir prisidėti prie tyrimo, kurio tikslas - Teoriškai pagrįsti ir empiriškai patikrinti vartotojų aktyvumo socialiniuose tinkluose, jų įsitraukimo į organizacijos komunikaciją ir suvokiamos reputacijos sąsajas.

Apklausa anoniminė, jūsų kontaktiniai duomenys nebus renkami ir saugomi, anketos rezultatai bus naudojami tik magistro baigiamajame projekte.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai naudojatės pašto paslaugų teikėjo „Lietuvos paštas“ arba „LP Express“ paslaugomis?  ✪

1.	Kaip dažnai naudojatės pašto paslaugų teikėjo „Lietuvos paštas“ arba „LP Express“ paslaugomis?

2. Kokio tipo informaciją, kurią skelbia „Lietuvos paštas“, pastebite socialiniame tinkle „Facebook“? ✪

Galimi keli atsakymo variantai.

3. Kokius veiksmus pastarųjų 12 mėnesių laikotarpyje atlikote „Lietuvos paštas“ arba asmeninėje paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“?

Galimi keli atsakymo variantai.

4. Ar pritariate teiginiams? ✪

Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7, kai 1 - visiškai nepritariate, 4 - nei pritariate, nei nepritariate ir 7 - visiškai pritariate
Nežinau
1 - Visiškai nepritariu
2 - Nepritariu
3 - Šiek tiek nepritariu
4 - Nei pritariu, nei nepritariu
5 - Šiek tiek pritariu
6 - Pritariu
7 - Visiškai pritariu
„Lietuvos paštas“ teikia aukštos kokybės paslaugas
„Lietuvos paštas“ paslaugų vertė atitinka kainą
„Lietuvos paštas“ atsako už savo paslaugas
„Lietuvos paštas“ patenkina vartotojų poreikius
„Lietuvos paštas“ yra inovatyvi organizacija
„Lietuvos paštas“ viena pirmųjų pristato rinkai naujas paslaugas
„Lietuvos paštas“ greitai prisitaiko prie pokyčių
„Lietuvos paštas“ tinkamai apdovanoja darbuotojus
„Lietuvos paštas“ rūpinasi darbuotojų sveikata ir gerove
„Lietuvos paštas“ visiems darbuotojams suteikia vienodas galimybes
„Lietuvos paštas“ yra atvira ir skaidri, kalbant apie organizacijos veiklą
„Lietuvos paštas“ yra etiška organizacija
„Lietuvos paštas“ yra sąžininga versle
„Lietuvos paštas“ elgiasi atsakingai, siekiant išsaugoti aplinką
„Lietuvos paštas“ remia pilietines veiklas
„Lietuvos paštas“ daro teigiamą įtaką visuomenei
„Lietuvos paštas“ turi stiprų lyderį
„Lietuvos paštas“ yra gerai organizuota
„Lietuvos paštas“ turi profesionalius vadovus
„Lietuvos paštas“ yra pelninga organizacija
„Lietuvos paštas“ viršija finansinius lūkesčius
„Lietuvos paštas“ turi perspektyvų augti

6. Jūsų lytis: ✪

7. Jūsų amžius: ✪

9. Jūsų socialinė padėtis: ✪

10. Jūsų išsilavinimas: ✪