Nuotolinių gydytojų konsultacijų COVID-19 pandemijos metu kokybės tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Marija Tirlikienė, Mykolo Romerio universiteto Sveikatos politikos ir vadybos magistrantūros studentė, atliekanti sociologinį tyrimą, kurio tikslas – ištirti pacientų požiūrį į telemedicinos paslaugos (telekonsultacijų) teikimą sveikatos priežiūros sektoriuje COVID-19 pandemijos metu. Apklausa yra anonimiška, visi Jūsų atsakymai bus nagrinėjami tik apibendrintai kartu su kitų apklausos dalyvių atsakymais.

Telemedicina – nauja medicinos technologijų sritis, taikoma siekiant pagerinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą, kuri labiau Lietuvoje imta taikyti COVID-19 pandemijos metu. Tiesiogine prasme telemedicina reiškia ,,nuotolinę mediciną“ – tai yra medicinos paslaugos, teikiamos nuotoliniu būdu, kuomet nereikia atvykti fiziškai į sveikatos priežiūros įstaigą. Telemedicinos pavyzdžiai: teikiamos nuotolinės gydytojų konsultacijos; paciento sveikatos būklės stebėjimas namuose, pasitelkiant telemedicinos priemones (kraujospūdžio matavimas, kai duomenys automatiškai persiunčiami gydytojui).

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą