NUOTOLINIO MOKYMO(SI) IŠTEKLIŲ TAIKYMO GALIMYBĖS PRADINIO UGDYMO(SI) PROCESE
Sveiki, esu Gerda Karosaitė, Šiaulių Universiteto Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo II kurso studentė. Noriu Jus pakviesti sudalyvauti tyrime, kurio tikslas -nustatyti kokius išteklius pradinio ugdymo(si) procese naudoja mokytojai nuotoliniam mokymui(si). Siekiant gauti patikimus duomenis yra labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Jūsų nuomonė man labai svarbi. Dėkoju už atsakymus.
Anketa anoniminė – vardo ir pavardės nurodyti nereikia, o atsakymai bus suvesti į kompiuterį ir analizuojami, kaip bendras duomenų masyvas.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iškilus klausimams galite kreiptis elektroniniu paštu: [email protected]
1. Ar paskelbus karantiną dėl COVID-19 turėjote užtektinai žinių apie nuotolinį ugdymą(si)?
2. Ar Jūsų mokykla buvo pasiruošusi nuotoliniam ugdymui(si) paskelbus karantiną?
3. Ar Jūsų darbovietė Jus aprūpino reikiama įranga dirbti nuotoliniu būdu su mokiniais?
4. Ar Jūsų darbovietė pasirūpino pedagogo nuotoliniais mokymais, kaip dirbti su vaikais šiuo metu?
5. Kaip vertinate savo kompiuterio raštingumo žinias?
6. Kaip dažnai bendraujate su kolegomis?
7. Kaip dažnai tobulinate savo profesinę kvalifikaciją nuotolinio mokymosi būdu (pvz., Moodle ar kt.)?
8. Kaip dažnai bendraujate su mokiniais?
9. Kokias virtualias erdves pasirinkote bendrauti ir bendradarbiauti su mokiniais
- Zoom, facebook, teams
- Zoom, Moodle
- Messenger
- Teams, Zoom, elektroninis dienynas, mesernger, moodle, facebook paskyra
- ZOOM, dienynas, mesengerm facebook grupė
- Zoom, Eduka klasėje, facebook grupėje,telefonu.
- zoom
- Zoom,moodle
- Zoom, messenger
- Zoom
10. Kaip sekasi dirbti su mokiniais nuotoliniu būdu?
11. Ar Jūsų nuomone mokiniai mokydamiesi nuotoliniu būdu įsisavina žinias?
12. Kokius privalumus ižvelgiate mokantis nuotoliniu būdu? (Parašykite )
- Kalbėjimas
- Neizvelgiu.
- Nereikia keliauti viskas vienoje vietoje
- Susitaupo laiko ir kelionės sąnaudos, nepavojinga
- Vaikai dirba savo tempu, daugiau sąvarankiško darbo, vaikai mokosi mokytis, vaikai užduotis atlieka sau patogiu metu.
- Man patogiau dirbti klasėje.
- Kiekvienas mokosi savo tempu, nereikia derintis prie klasės tempo, neblaškomas dėmesys sunkiau susikaupiantiems kolektyve. Daug laiko gali skirti mėgiamai veiklai,neribota skambučiu veikla.
- va
- Mokiniai mokosi savarankiškumo
- Nėra skubos,
13. Kokius sunkumus patiriate mokantis nuotoliniu būdu? (Parašykite)
- Išaiškinti temą
- Mokinimas sunkiau mokytis.
- Mokymas
- Sistemų strigimai
- Ne kiekvienas vaikas turi atskyrą kambarį, todėl dažnai pamokos metu mažesni broliai ar sesės trugdo dirbti, vaikai pramiega pamokas, nes tėveliai dažniausiai darbe (ne visi)
- Sunku naudotis informacinėmis technologijos, sugaištu dvigubai laiko perkelinėdama užduotis į elektroninę erdvę, ne visi vaikai prisijungia, tėvai stebi pamokas.
- Mokiniai neturi kokybiškos ìrangos - jù nesigirdi, neryškus vaizdas. Pamokoms pasuruošti reikia daug daugiau laiko, sudėtinga tikrinti ir vertinti darbus, jie atlikti su namiškiù pagalba.
- Nepatyriau
- Labai daug laiko tenka pamokų pasiruošimui, nuovargis.
- Sunku suvaldyti mokinius nuotoliniu būdu
14. Ar Jums patinka dirbti nuotoliniu būdu?
15. Kodėl Jums patinka/nepatinka dirbti nuotoliniu būdu? (Parašykite)
- Nepatinka, pavargsta akys žiūrėtį į kompiuterį
- Nes mokytis tiesiogiai yra kokybiskiau.
- Sunku išsiaiškinti
- Nes patogu
- Dirbant iš namų daugiau laiko randu savo šeimai.
- Nes mokytoja neturi jokio privatumo pamokos metu, dirbu ne su vaikais, o su tėvais, sugaištu dvigubai laiko.
- Atkrito nedrausmingù mokiniù valdymo problemos.
- Ilgiuosi mokinių, gyvo bendravimo