Nezymiai ir vidutiniskai sutrikusio intelekto vaiku teisiu i moksla ir laisvalaiki suvokimas bei igyvendinimas

Gerbiami tėveliai, Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus, kurie leistų nustatyti ir įvertinti tėvų požiūrį apie nežymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų teisių į mokslą ir laisvalaikį suvokimą bei įgyvendinimą. Jūsų nuoširdūs atsakymai – neabejotina pagalba atliekant tyrimą, kuris skirtas magistro moksliniam tiriamajam darbui parengti.

Lytis:

Jūsų amžius

Išsilavinimas

Jūs esate

Jūsų socialinis statusas

Jūsų gyvenamoji vieta

Jūsų vaiko intelekto sutrikimo laipsnis

Kiek metų jūsų vaikui?

  1. 22
  2. 15
  3. 15
  4. 12
  5. 13
  6. NESUTRIKES
  7. 11
  8. 12
  9. 13

Kurioje klasėje mokosi Jūsų vaikas?

Kas pirmiausia turėtų supažindinti vaikus su jų teisėmis?

Jūsų vaikas žino savo teises

Pažymėkite, kurias teises geriausiai žino Jūsų vaikas

Pažymėkite, kurias teises mažiausiai žino Jūsų vaikas

Kas dažniausiai priima sprendimus, susijusius su vaiko teise į mokslą?

Kas dažniausiai priima sprendimus, susijusius su vaiko teise į laisvalaikį?

Ar Jūsų vaikas pats rinkosi jo gebėjimus atitinkančią ugdymosi formą ir įstaigą?

  1. Vaikas rinkosi pats
  2. ne
  3. ne
  4. ne
  5. Ne, ne pats. Jam parinkome mes.
  6. NE
  7. bendru susitarimu
  8. Daugiausia reikšmės turėjo mūsū, tėvų, sprendimas.
  9. ne, ja parinko tevai

Sutrikusio intelekto vaikai yra diskriminuojami, įgyvendinant jų teisę į mokslą:

Sutrikusio intelekto vaikai yra diskriminuojami, įgyvendinant jų teisę į laisvalaikį:

Pedagogai (specialistai), dirbantys su Jūsų vaiku, turi supažindinti jį su teisėmis bei galimybėmis jomis pasinaudoti:

Kaip, Jūsų nuomone, pedagogai (specialistai) turėtų supažindinti Jūsų vaiką su jo teisėmis ir galimybėmis jomis pasinaudoti?

Kaip Jūs manote, kokie principai yra svarbiausi įgyvendinant vaiko teises į mokslą ir laisvalaikį?

Pedagogai (specialistai), kurie ugdo Jūsų vaiką, suteikia Jums pakankamai informacijos apie augančio žmogaus teises

Kas jums suteikia informacijos apie Jūsų vaiko teises?

Ar reikia vaikus supažindinti su jų teisėmis?

Ar Jūs patys žinote savo vaikų teises?

Kiek laiko per dieną skiriate savo vaiko laisvalaikiui?

Jūs parenkate savo vaiko laisvalaikio praleidimo būdą:

Jūs atsižvelgiate į savo vaiko poreikius, įgyvendindami jo teises į mokslą ir laisvalaikį:

Kaip Jūs manote, kokios veiksmingiausios Jūsų vaikui supažindinimo priemonės ir metodai su jo teisėmis?

. Kokius supažindinimo metodus, formas, supažindinant vaiką su jo teisėmis, naudojate Jūs?

  1. Žaidimai, bendravimas,ekskursijos
  2. jokius
  3. kalbant laisvalaikiu
  4. pokalbi
  5. pokalbiais, ir diskusijomis.
  6. POKALBIS
  7. vaidinimus, sutuacinius zaidimus, paveikslelius
  8. renginiai, taip pat žaidimai, nes per žaidimus lengviausiai vaikai viska isimena, žaidybine forma perteikiama.
  9. pokalbiai

Iš ko mokotės, kaip reikia kalbėti su vaiku apie jo teises?

  1. Filmai,internetas,speciali literatūra,teisės aktai
  2. nemoku
  3. is pedagogu
  4. skaitau literatura
  5. internete yra daugybe pavyzdziu.
  6. IS KITU TEVU PATIRTIES
  7. is psichologiniu ir specialiuju poreikiu knygu
  8. iš savo patirties.
  9. nesimokau,tiesiog kalbu su vaiku apie tai, kas man atrodo teisinga jo atzvilgiu.

Su kokiais sunkumais susiduriate supažindindami savo vaiką su jo teisėmis į mokslą ir laisvalaikį?

  1. Su vaiko norais ir galimybėmis
  2. jokiu
  3. infomacijos stoka
  4. truksta literaturos
  5. kartais nezinau kaip vaikui paaiskinti i jo uzduodamu klausimu
  6. SAVO ZINIU APIE VAIKO TEISES TRUKUMU
  7. Ne visada pavyksta teisingai isaiskinti
  8. vaikai labiau nori žinoti ir akcentuoti ka jie gali daryti, o ne kas jiems privaloma.
  9. vaikas sunkiai suvokia pateikiama informacija.

Yra pakankamai informacinės medžiagos: lankstinukų, knygų, pažintinių filmukų, specialių programų, padedančių susipažinti su Jūsų vaiko teisėmis:

Ar vyksta pakankamai renginių, seminarų, užsiėmimų, kuriuose Jūs mokotės, kaip reikia supažindinti savo vaiką su jo teisėmis:

Kokiuose renginiuose, seminaruose, užsiėmimuose apie vaikų teises dalyvavote Jūs?

  1. Darbas su rizikos šeimomis ir proto negalią turinčiais asmenimis Anklamo bendruomenėje Vokietijoje
  2. susirinkimuose
  3. mokykloje susirinkimuose
  4. savo vaiko mokymo istaigoje
  5. mokykloje vyksta renginiai
  6. NESU
  7. tiksliai nepamenu kaip vadinasi, bet apie specialiuju poreikiu vaiku ugdyma bendrojo lavinimo mokykloje.
  8. Mokyklos susirinkimuose
  9. nedalyvavau.

Kokie Jūsų veiksmai, padedantys efektyviai naudotis vaikui jo teisėmis į mokslą ir laisvalaikį?

  1. Žaidimai ir bendravimas su vaiku
  2. gerbiu vaikus
  3. aiskinant kalbantis
  4. nuosirdus pokalbis,ir noras padeti savo vaikui
  5. su vaiku praleidziu daug laisvalaikio, domiuosi jo mokslu, dakyvayju mokyklos veiksloje
  6. BENDRAVIMAS
  7. sugebejimas itikinti, kad mano vaikas nera kitoks, jam tik reikia daugiau pagalbos ir laiko suvokti kai kuriuos dalykus.
  8. Stengiuosi vaikui perteikti jam lengviausiu budu apie jo teises. kartu lankomes renginiuose.
  9. supazindinimas su teisemis ir vaiko savivertes ugdymas
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą