Nezymiai ir vidutiniskai sutrikusio intelekto vaiku teisiu i moksla ir laisvalaiki suvokimas bei igyvendinimas

Gerbiami tėveliai, Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus, kurie leistų nustatyti ir įvertinti tėvų požiūrį apie nežymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų teisių į mokslą ir laisvalaikį suvokimą bei įgyvendinimą. Jūsų nuoširdūs atsakymai – neabejotina pagalba atliekant tyrimą, kuris skirtas magistro moksliniam tiriamajam darbui parengti.
Rezultatai yra viešai prieinami

Lytis: ✪

Jūsų amžius ✪

Išsilavinimas ✪

Jūs esate ✪

Jūsų socialinis statusas ✪

Jūsų gyvenamoji vieta ✪

Jūsų vaiko intelekto sutrikimo laipsnis ✪

Kiek metų jūsų vaikui? ✪

įrašykite

Kurioje klasėje mokosi Jūsų vaikas? ✪

Kas pirmiausia turėtų supažindinti vaikus su jų teisėmis? ✪

Jūsų vaikas žino savo teises ✪

Pažymėkite, kurias teises geriausiai žino Jūsų vaikas ✪

Pažymėkite, kurias teises mažiausiai žino Jūsų vaikas ✪

Kas dažniausiai priima sprendimus, susijusius su vaiko teise į mokslą? ✪

Kas dažniausiai priima sprendimus, susijusius su vaiko teise į laisvalaikį? ✪

Ar Jūsų vaikas pats rinkosi jo gebėjimus atitinkančią ugdymosi formą ir įstaigą? ✪

Įrašykite

Sutrikusio intelekto vaikai yra diskriminuojami, įgyvendinant jų teisę į mokslą: ✪

Sutrikusio intelekto vaikai yra diskriminuojami, įgyvendinant jų teisę į laisvalaikį: ✪

Pedagogai (specialistai), dirbantys su Jūsų vaiku, turi supažindinti jį su teisėmis bei galimybėmis jomis pasinaudoti: ✪

Kaip, Jūsų nuomone, pedagogai (specialistai) turėtų supažindinti Jūsų vaiką su jo teisėmis ir galimybėmis jomis pasinaudoti? ✪

Kaip Jūs manote, kokie principai yra svarbiausi įgyvendinant vaiko teises į mokslą ir laisvalaikį? ✪

Pedagogai (specialistai), kurie ugdo Jūsų vaiką, suteikia Jums pakankamai informacijos apie augančio žmogaus teises ✪

Kas jums suteikia informacijos apie Jūsų vaiko teises? ✪

Ar reikia vaikus supažindinti su jų teisėmis? ✪

Ar Jūs patys žinote savo vaikų teises? ✪

Kiek laiko per dieną skiriate savo vaiko laisvalaikiui? ✪

Jūs parenkate savo vaiko laisvalaikio praleidimo būdą: ✪

Jūs atsižvelgiate į savo vaiko poreikius, įgyvendindami jo teises į mokslą ir laisvalaikį: ✪

Kaip Jūs manote, kokios veiksmingiausios Jūsų vaikui supažindinimo priemonės ir metodai su jo teisėmis? ✪

. Kokius supažindinimo metodus, formas, supažindinant vaiką su jo teisėmis, naudojate Jūs? ✪

Įrašykite

Iš ko mokotės, kaip reikia kalbėti su vaiku apie jo teises? ✪

Įrašykite

Su kokiais sunkumais susiduriate supažindindami savo vaiką su jo teisėmis į mokslą ir laisvalaikį? ✪

Įrašykite

Yra pakankamai informacinės medžiagos: lankstinukų, knygų, pažintinių filmukų, specialių programų, padedančių susipažinti su Jūsų vaiko teisėmis: ✪

Ar vyksta pakankamai renginių, seminarų, užsiėmimų, kuriuose Jūs mokotės, kaip reikia supažindinti savo vaiką su jo teisėmis: ✪

Kokiuose renginiuose, seminaruose, užsiėmimuose apie vaikų teises dalyvavote Jūs? ✪

Įrašykite

Kokie Jūsų veiksmai, padedantys efektyviai naudotis vaikui jo teisėmis į mokslą ir laisvalaikį? ✪

Įrašykite