Naujo stipraus konkurento poveikis mūsų kuriamam produktui "UwU"

Sveiki, esame Vilniaus universiteto, Globalios rinkodaros pirmo kurso studentai, kuriantys naują produktą "UwU"- belaidę magnetiniu būdu prijungiamą mobilaus telefono bateriją su GPS funkcija. Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti mūsų klientų pasitenkinimą šiuo produktu ir ištirti, kaip mūsų verslą paveiks naujai atėjęs stiprus konkurentas.

Apklausa yra konfidenciali ir visa surinkta informacija bus naudojama tik studijų tikslais.

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis:

Jūsų amžius::

Dėl kokių priežasčių pasirinkote mūsų produktą "UwU"?

Kaip vertinate mūsų produkto kokybę?

Ar yra tekę nusivilti mūsų produktu?

Kaip greitai buvo išspręstos iškilusios problemos su įsigytu produktu?

Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis "Uwu" pranašumas, lyginant su nauju konkurentu?

Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis "Uwu" trūkumas, lyginant su nauju konkurentu?

Kas lemtų Jūsų pasirinkimą pirkti naujo konkurento, o ne "UwU" produktą?

Kokie veiksniai jus paskatintų išlikti "UwU" klientu?

Susikurti savo anketą