Muzikinių kompiuterinių programų naudojimas

Šia anketa siekiama atskleisti, muzikos kūrimo bei redagavimo programų naudojimą bei jų naudą ugdant mokinių muzikinius gabumus ir gebėjimus.

Muzikinių kompiuterinių programų naudojimas

Lytis

Kursas

Amžius

  1. 23
  2. 66
  3. 22
  4. 23
  5. 22
  6. 22
  7. 21
  8. 24
  9. 21
  10. 22
…Daugiau…

Kokias kompiuterines muzikines programas žinote?

Kokias muzikines kompiuterines programas naudojate?

Kitas variantas

  1. Ear Master , Music trainer
  2. Reaper
  3. audacity
  4. magix music maker

Kaip vertintumėte šias muzikos programas pagal sudėtingumo lygį? (lengva, vidutiniška, sunku naudotis)

Kaip manote, ar mokiniams bendrojo lavinimo mokyklose būtų naudinga mokytis dirbti su muzikos kūrimo bei redagavimo programomis?

  1. Taip. Na tikrai naudingiau nei dainuoti pop dainas.
  2. Tik besimokantiems muzikos mokykloje
  3. taip
  4. manau, kad taip
  5. Jeigu programa nesunki - taip
  6. Manau, kad būtu naudinga naudotis šiomis programomis mokiniams, nes jos padeda atsiskleisti, išreikšti save, improvizuoti, be to manau būtu įdomu išbandyti muzikines programas..
  7. Taip,būtų naudinga.
  8. Labiau su kūrimo, nei su redagavimo.
  9. Taip, būtų naudinga.
  10. Būtų ne tik naudinga, bet ir tuo pačiu mokiniai būtų įtraukiami į muzikinį ugdymą su susidomėjimu. Gyvename technologijų klestėjimo amžiuje, viskas tuo pasakyta.
…Daugiau…

Kas jūsų nuomone yra muzikiniai gabumai ir ar kompiuterinės muzikinės programos padeda juos ugdyti?

  1. Tai muzikinė klausa, muzikos pojūtis... manau, kad padeda.
  2. Taip, tikrai padeda
  3. is dalies padeda
  4. Manau, kad paeda tinkamai ugdyti, kadangi mokiniai lavėja, mokydamiesi kurti muziką su kompiuterinėmis programomis.
  5. Manau paea, nes siais laikais moketi nauotis ivairiomis kompiuterinemis programomis labai nauinga, netgi privalu
  6. Muzikiniai gabumai - ką mokinys sugeba daryti tai yra muzikinė klausa, muzikos pojūtis ir pan. Muzikinės programos mokiniams padeda atskleisti vaizduotę, bei leidžia jiems improvizuoti išreikšti mintis, tad manau iš dalies padeda jiems atsiskleisti.
  7. Manau, padeda.
  8. Muzikiniai gabumai, tai klausa, intonavimas, improvizavimas, muzikos interpretavimas, natų vertės žinojimas ir t.t.. Taip, padeda ugdyti juos. Tų programų dėka, galima ugdyti tuos muzikinius gabumus. Žinoma, vienose programose daugiau, kitose mažiau. :)
  9. Žodis "gabumai" lyg ir prigimtinis, įgimtas dalykas. Yra žmonių, kurie gabesni, imlesni muzikai nuo vaikystės. Jeigu kalbėtume apie muzikinius GEBĖJIMUS, tuomet juos galėčiau sieti su išugdytais, išlavintais muzikiniais įgūdžiais: klausa, vokalas, grojimas. Programos tikrai gali padėti ugdyti muzikinius gebėjimus, tačiau bendrojo ugdymo mokykloje toks dalykas, nemanau, kad gali pasiteisinti. Bet tai, vėlgi, priklauso nuo paties muzikos mokytojo ugdymo filosofijos. Jeigu jam svarbu ugdyti "techninius" dalykus, tuomet jis skirs tam laiko. Ar svarbu tiksliai intonuoti, tiksliai "pastatyti" balsą, išmanyti muzikos teoriją mokiniams, kurie galbūt gyvenimo nesies su muzika? Mano muzikinio ugdymo tikslai būtų kitokie - per muziką puoselėti mokinių emocinį intelektą, dvasinę kultūrą, meilę muzikai ir pasauliui.
  10. Klausa, ritmo pojūtis, melodijos pojūtis. Apie programas daug nežinau, todėl negaliu atsakyti ar tai lavina muzikinius gabumus, bet tos, kuriomis naudojausi lavina ritmo pojūtį bei klausą.
…Daugiau…

Kaip manote, ar būsimiems muzikos mokytojams reikia išmanyti darbą su muzikinėmis kompiuterinėmis programomis?

Kaip manote, ar tai suteiktų galimybę padaryti muzikos pamoką idomesnę?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą