Mokytojų pagalba mokiniams turintiems rašymo sunkumų

Ar ruošiate papildomas užduotis mokiniams su rašymo sutrikimu? Kokiu būdu fiksuojate mokymosi pokyčius? Ar visiems prieš tai išvardintiems aspektams pakanka įgūdžių ir žinių, ar juntamas poreikis tobulinti įgūdžius?

  1. taip
  2. taip
  3. Taip, ruošiamos užduotys, jos būna individualios, kam reikia mokytis raides aiškiau rašyti, kam sakiniais. Būnu nurodau kokias tėvams knygutes nusipirkti ir kiek kartų per dieną reiktų kartu būti ir sekti knygutėse nurodytus pratimus ir sekti pokyčius vaike. Kartais įgūdžių pritrūksta, tad reikėtų konkrečių mokymų.
  4. -
  5. Taip
  6. Individualiai stėbių kiekvieno vaiko makymosi pokyčiūs. lenteleje žymiu atlėktos užduotis. Nepakanka žinių
  7. Taip, ruošiu. Kiekvieną kartą jeigu matau, kad mokinio rašymo įgūdžiai gerėja užduotis pasunkinu. Fiksuoja mokinio pažangas į specialų sąsiuvinį kur užrašau užduoties sunkumą ir kokiam pažymių jis atliko pratimus. Tada yra lengviau pamatyti progresą. Taip pat pasibaigus pamokoms ir kai vaikai laukia savo tėvelių paprašau to mokinio prieiti prie lentos ir parašyti žodį kokį nori ir tada aš galiu pamatyti kaip jam sekasi ir į ką reikia atkreipti didesnį dėmesį.
  8. Ne, bet apie šį sunkumą norėčiau sužinoti daugiau informacijos ir kaip ugdyti/mokyti tokius vaikus, nes gyvenime gali visko pasitaikyti.
  9. ne, bet norėčiau kursų/seminaro pagalba apie tai sužinoti daugiau
  10. Taip ruošiu. Kiekvieną jo atliktą darbą fotografuoju, įkeliu kompiuteryje į aplanką ir trumpai keliais sakiniais aprašau ir stebiu ar matosi pažanga ar ne. Jeigu matau, kad rašymo įgūdžiai negerėja tai keičiu užduotis ir palengvinu arba pasunkinu.