Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų savarankiškumą

ANKETA TĖVAMS, AUGINANTIEMS PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKUS

 

Gerbiamas(-a) respondente,

 

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogikos studijų III kurso studentė Milda Urbonienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas - ištirti tėvų požiūrį apie bendradarbiavimą su mokytojais, ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų savarankiškumą.

Jūsų dalyvavimas šioje apklausoje padės parengti siūlymus, kaip lopšelio - darželio mokytojai ir tėvai galėtų bendradarbiauti ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų savarankiškumą.

           Prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, pažymint labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį atsakymo variantą (ženklu x), o jei tokio atsakymo nėra - įrašykite savąjį atsakymą laukelyje „Kita“. Anketa yra anoniminė. Surinkti duomenys bus naudojami rengiant pedagoginių studijų baigiamąjį darbą.

           Dėkoju Jums už atsakymus.

1. Kaip suprantate, kas yra bendradarbiavimas?

Kita (įrašykite)

  1. Visi išvardinti

2. Ką Jūsų šešerių metų vaikas geba atlikti savarankiškai, be kitų pagalbos? (Galimi keli atsakymai)

3. Kaip manote, ką šešerių metų vaikas turi gebėti atlikti savarankiškai, kad būtų tinkamai pasiruošęs mokyklai? (Galimi keli atsakymai)

4. Kaip dažnai su darželio mokytojomis kalbate apie vaiko elgesio sunkumus, kurie iškyla namuose?

5. Ką darote, kad šešerių metų vaikas būtų savarankiškesnis? (Galimi keli atsakymai)

7. Kaip manote, ar svarbus yra tėvų ir darželio mokytojų bendradarbiavimas ugdant vaikų savarankiškumą?

8. Kokias grupines bendradarbiavimo formas darželio mokytojai organizuoja Jums, ugdant vaikų savarankiškumą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? (Galimi keli atsakymai)

Kita (įrašykite)

  1. Bendravimas Viber programoje
  2. dabar tik pradesime eiti ikimokyklinio pasiruosima

9. Kokias individualias bendradarbiavimo formas darželio mokytojai organizuoja Jums, ugdant vaikų savarankiškumą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? (Galimi keli atsakymai)

10. Kokia bendradarbiavimo forma labiausiai pasiteisino, buvo efektyvi? (pažymėkite tris)

Kita (įrašykite)

  1. Bendravimas Viber programoje
  2. Nebuvo kitų
  3. dar neiname i mokyklini pasiruosima negaluh pasakyti
  4. Turime klasės grupę Whatsapp , kur mokytoja komunikuoja savaitės pabaigoje kokia tema vyko buvo traktuojama šia savaitę,įkelia nuotrauku iš grupės veiklos.

11. Kaip manote, dėl kokių priežasčių labiausiai nukenčia priešmokyklinės įstaigos ir šeimos bendradarbiavimo kokybė? (Galimi keli atsakymai).

Kita (įrašykite)

  1. dar neiname i priesmokykline

12. Ką pasiūlytumėte, kad tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant vaikų savarankiškumą būtų sėkmingesnis?

  1. bendradarbiauti, bet neperlenkti lazdos su reikalavimu tevams dalyvauti veikloje.
  2. Dalyvauti vaiko darželio grupės veikloje
  3. Viskas puiku.
  4. Labiau bendraut tarppusavyje
  5. Daugiau individualiai bendrauti apie vaiko pasiekimis ir sunkumus.
  6. Tiek pedagogai, tiek tėvai turi suprasti, kad vaiko savarankiškumas ir, apskritai, vaiko gerovė yra bendras tikslas, kurio pedagogai, tėvai ir vaikai siekia kaip komanda, atsižvelgiant į vaiko gebėjimus. Nei viena pusė neturi turėti nepagrįstų lūkesčių.
  7. Kalbetis
  8. Auklėtojų sąžiningumas ,kiekvieno vaiko atvėjų
  9. Įtraukti visądarželio bendruomenę
  10. Pasitikėti vaiku, leisti klįsti ir vėl mokytis, turėti kantrybės visiems
…Daugiau…

13. Jūsų ryšys su vaiku?

14. Jūsų amžius?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą