Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų savarankiškumą

12. Ką pasiūlytumėte, kad tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant vaikų savarankiškumą būtų sėkmingesnis?

  1. bendradarbiauti, bet neperlenkti lazdos su reikalavimu tevams dalyvauti veikloje.
  2. Dalyvauti vaiko darželio grupės veikloje
  3. Viskas puiku.
  4. Labiau bendraut tarppusavyje
  5. Daugiau individualiai bendrauti apie vaiko pasiekimis ir sunkumus.
  6. Tiek pedagogai, tiek tėvai turi suprasti, kad vaiko savarankiškumas ir, apskritai, vaiko gerovė yra bendras tikslas, kurio pedagogai, tėvai ir vaikai siekia kaip komanda, atsižvelgiant į vaiko gebėjimus. Nei viena pusė neturi turėti nepagrįstų lūkesčių.
  7. Kalbetis
  8. Auklėtojų sąžiningumas ,kiekvieno vaiko atvėjų
  9. Įtraukti visądarželio bendruomenę
  10. Pasitikėti vaiku, leisti klįsti ir vėl mokytis, turėti kantrybės visiems
  11. Kal ėti betėti bet kokia tema, kas liečia vaikų auklėjime
  12. Pagaba tarp auklėtojų ir vaikų, kad nebūtų vaikai žeminami,kitų vaikų akivaizdoje
  13. Kelti pedagogų kvalifikaciją ir didinti finansavimą
  14. Daugiau i ndividualiu pokalbiu,klasės susitikimu
  15. Vaiko veiklą daugiau susietų su savarankiškumo ugdymu.
  16. Įtraukti tėvus į bendrus užsiėmimus su vaikais ir pedagogais, rengti projektines veiklas
  17. Mūsų atveju: mokytojas turėtų būti atviras, girdintis pašnekovą, ieškantis sprendimo, o ne puolantis į savęs gynybą.
  18. Būti lankstesniems, labiau įsitraukti į bendras veiklas, ieškoti sprendimų nenumetant atsakomybės kitiems
  19. Didesnio tėvų įsitraukimo ir padagogų siūlymo įsitraukti
  20. Nuoširdumas
  21. Dar nesususiduriau negaliu pakomentuoti
  22. Bendradarbiavas viena linkme, ieskoti kartu būdu padeti vaikui , pasitikėti vieni kitais ir ne neigti faktu, kai vaikas kurioje nors srityje turi labiau problemu ir yra reikalinga kitu specialistu pagalba.
  23. Daugiau bendradarbiauti tėvams ir mokytojams.
  24. Kalbetis
  25. Bendrauti
  26. Įtraukti į veiklą žaidimus kurie skatintų vaiką būti savarankišku.
  27. Tiesiog daugiau bendrauti. Nereikia kažkokių specialių priemonių, paprastas pokalbis dažnai padade atrasti geriausius sprendimus.
  28. -
  29. Daugiau individualių pokalbių aptariant vaiko pasiekimus ir kylančias problemas
  30. Glaudesnio ryšio
  31. Problemų sprendimas laiku, jų neatidėliojimas
  32. Skirti daugiau dėmesio ir tureti daugiau noro
  33. Kalbeti
  34. Daugiau tarpusavio supratimo, daugiau viskas kaip ir gerai
  35. Komunikuoti
  36. Bendravimas turi būti individualus, nes vaikų poreikiai ir gebėjimai skirtingi. Pedagogas turi pristatyti ugdymo planą, o tėvai turi padėti jo laikytis
  37. Nuimti krūvio dalį nuo pedagogų, nes dėl didelio darbo krūvio būna neišeina normaliai pabendrauti su pedagogais, daugiau, kad būtų atkreipta dėmesio, į individualius vaiko poreikius (kalba apie valstybinius darželius).
  38. -
  39. Daugiau atsakomybės prisiimt tėvams, neperkeliant auklėjimo pedagogams.
  40. Daugiau bendrauti tarpusavyje
  41. Surengti tėvams seminarus su psichologais kurie pamokytų kaip elgtis su vaikais vienokiu ar kitokiu atveju, galėtų atsakyti į tėvų iškilusius klausimus.
  42. Nekritikuoti vieni kitų
  43. Daugiau susitikimų su tévais
  44. Daugiau atvirų pokalbių
  45. Kad būtų kuo daugiau susitikimų su mokytojais, kad kuo daugiau galėtų žinoti spie vaiko mokymasi mokykloje.
  46. Pedagogai galėtų daugiau komunikuoti apie vaikus tėvams.
  47. Kuo dažniau bendrauti su tėvais ir vaiku.
  48. Kalbėtis ir spręsti problemas, jei tokių yra
  49. Dažniau aptarti vaiko elgesį ir pasiekimus
  50. Apklausos anketos tėvams, siekiant išsiaiškinti, kas vaikui sunkiau sekasi namuose
  51. Kiekvienas vaikas į priešmokyklinę klasę atsineša ne tik savo prigimtinės savybes ir charakterį, bet ir šeimos vertybes. Manau vaikų savarankiškumas neturėtų būti pedagogo galvos skausmas, tai tėvų pareiga ugdyti savo atżalą nuo mażumės taip, kad jis būtų savarankiškas
  52. Dalintis vaiko diena
  53. Dazniau organizuoti susirinkimus
  54. Kalbetis vienas su kitu
  55. Galbut tureti asmeninius rysius ir daug bendrauti
  56. Bendrauti
  57. Susirinkimus organizuoti
  58. Dalyvauti konferencijose, seminaruose apie vaiko raida
  59. Kalbėti
  60. Tik bendrai siekti tikslo ir savarankiškumo
  61. Diskutuoti apie vaiko elgesi ir priimti sprendimus
  62. Siekti to paties
  63. Kalbetis tarpusavyje
  64. Pažinti vienas kita ir daug bendrauti
  65. Kalbetis vienas su kitu
  66. Pasipasakoti kylancius sunkumus
  67. Pasitarimai
  68. Daug bendrauti
  69. Galima pritaikyti inovatyvias technologijas, atsižvelgiant į vaiko ir jo šeimos poreikius
  70. Daug kalbeti apie vaiko raida
  71. Palaikyti santykius tarpusavyje
  72. Užklasinė veikla
  73. Edukuoti
  74. Bendradarbiavimas
  75. Tureti svarbu rysi
  76. Daugiau bendrauti
  77. Bendrauti tiesiogiai
  78. Laikytis pabašių taisyklių, tiek namuose, tiek darželyje
  79. Ugdyti bendravima
  80. Kalbeti
  81. Nežinau
  82. Bendradarbiavimas su tėvais
  83. Naudotis metodais bendravimo
  84. Aptarti problemas pasiekimus
  85. Kalbeti
  86. Daugiau kalbeti
  87. Daugiau laiko leisti kartu
  88. Daugiau laiko skirti pokalbiams, dažniau organizuoti susitikimus.
  89. Manau mūsų bendradarbiavimas jau yra, gana sėkmingas. Tačiau norėtūsi, kad ugdymo įstaiga skatintų vaikus savarankiškai atlikti užduotis, o ne su tėvų pagalba, kaip vyksta dabar. Visos šventinės užduotys rengiamos tėvų su vaikais namuose, o norėtūsi, kad vaikai, tai darytų savarankiškai, nes dabar gaunasi tėvų rankdarbių paroda, visiškai nepanašu į vaiko padarytą, savo galimybėmis darbelį, taip vaikas, kuriam buvo padedama, bet neatliekama už jį viso darbo, jaučiasi prastai, pamatęs kitų suaugusių atliktus šedevrus...
  90. Viska daro gerai
  91. Mokėti priimti kritiką