Mokymosi motyvacija ir akademiniai pasiekimai
Ši anketa skirta įsigilinti į 11-12 klasių mokinių motyvaciją mokytis - kas juos motyvuoja ir demotyvuoja, kas turi įtakos motyvacijai, kaip suprantama ši sąvoka, kokie motyvacijos būdai veda į geriausius rezultatus - akademinius pasiekimus, ir koks sąryšis tarp motyvacijos ir rezultatų.
Kaip suprantate motyvacijos žodžio reikšmę?
- Nežinau
- noro atsiradimas
- kazko siekimas
- Skatinimas, sudominimas.
- Atsakymas sau į klausimą "kam man to reikia?". Tai taip pat gali būti mintys, kurios padeda įveikti kūno tingumą.
- Motyvacija - priežastys, skatinančios tave kažką atlikti, daryti.
- Tai dalykai,kurie skatina siekti bet kokio tikslo, jėga kuri verčia veikti
- Tai noras veikti, pradėti, kurti ir tt
- Vidinis poreikis ko nors siekti, veikti kurti ar pan.
- Tai yra noras pasiekti kazkokį tikslą
Kaip manote, ar motyvacija svarbi siekiant geresnių rezultatų-pažymių?
Kokie, jūsų požiūriu, yra labiausiai demotyvuojantys mokytis veiksniai mokykloje? (galimi keli atsakymų variantai)
Kitas variantas
- Progreso nematymas; Negalėjimas pritaikyti savo žinių praktiškai.
- Mokytojų negebėjimas sukonsentruoti mokinių dėmesio į save ir jų dėstomą dalyką(nemokėjimas sudominti visų ar dirbti su klase)
- Visi šie veiksniai akivaizdžiai demotyvuoja mokytis.
- Prasta atmosfera klasėje
Kas, jūsų požiūriu, turi didžiausią reikšmę motyvacijai? (galimi keli atsakymų variantai)
Kitas variantas
- Sveikas protas.
- Aplinka, kurioje mokinys auga(augo).
- Gintare, kuo skriasi įsitikinimai nuo vertybių? :)
Kaip manote, koks motyvacijos mokytis ir pasiekimų sąryšis?
Kas jums yra akademiniai pasiekimai, kaip juos apibūdintumėte?
- Nežinau
- zinios
- nezinau
- įgytos žinios, gebėjimas išmąstyti ir pritaikyti žinias praktikoje.
- Oficialiai neginčijamas kokios nors srities išmanymas.
- Aukštai užsibrėžtų tikslų pasiekimas. Kai ilgai stengiesi dėl savo tikslo ir dedi ypač daug pastangų į tai, kad jį pasiektum. Tai yra glaudžiai susiję su darbu ar studijomis, kurios domina žmogų...
- Tai pasiekimai ir įvertinimai akademiniame,t.y moksliniame darbe. Pvz:geri pažymiai
- Tai pasiekimai, žmogaus užsitarnauti jo užsiimamoje profesinėje veikloje.
- Akademinis pasiekimas - laiptelis tikslo link.
- tai yra visi pasiekimai mokykloje, olimpiadose
Kaip manote, ar akademiniams pasiekimams turi didesnę įtaką įdirbis ar motyvacija? Paaiškinkite savo atsakymą.
- Nežinau
- idirbis
- turi
- Įdarbis. Šiais laikais akademiniai pasiekimai labiau tikrina atmintį, nei moksleivio asmeninius gebėjimus, todėl, norint pasiekti gerų akademinių rezultatų reikia tiesiog įgauti praktikos (įdirbio).
- Taip, nes ta informacija nebebūna sausa. Motyvacija priverčia galbūt pasigilinti dar labiau, o tai jau suteikia pranašumą. Tai padaro tavo pasiekimus labiau susietus su tavimi pačiu.
- Aš manau, kad abu dalykai yra labai svarbūs ir negalėčiau išskirti vieno. Motyvacija skatina įdėti pastangas ir dirbti, tad su ja atsiranda ir įdirbis. Bet, jei žmogus daug dirba ir stengiasi, neturėdamas motyvacijos, jo tikslas tampa daug sunkiau pasiekiamas bei darbo procesas nesuteikia džiaugsmo, malonumo.
- Įdirbis turi didesnę įtaką.Nes,kad pasiekti aukštų rezultatų užtenka gerų įgūdžių ir/ar žinių,o gera motyvacija nebūtina.
- Manau jog tai du tolygūs veiksniai. Vienodai svarbi ir motyvacija, kuri skatina imtis veiklos, ir įdirbis, kuris įgivendina užsibrėžtus tikslus. Be motyvacijos nebus ir noro, nebus ir įdirbio.
- Manau, kad abu šie dalykai yra svarbūs. Svarbūs tiek žmogaus įgūdžiai, žinios, tiek motyvacija (manau, kad motyvuotam žmogui siekti akademinių pasiekimų yra lengviau, nes jis pats to nori, tai daro užduotį patrauklesnę, įdomesnę, todėl ją atlikti yra lengviau).
- Tiek įdarbis, tiek motyvacija turi didelę įtaką, galima sakyti kad šitie du dalykai yra neatskiriami. Jei tavo motyvacija bus didelė, tai tu daug dirbsi, kad pasiektum savo tikslą ir tas įdarbis kaip ir atsiras, o be motyvacijos nebus ir įdarbio, nes visai nenorėsi dirbti
Kokius dar veiksnius nurodytumėte, kas daro įtaką akademiniams pasiekimams?
- Nežinau
- noras
- nezinau
- Aplinka, atmosfera klasėje.
- Aplinka; Laiko planavimas (planingas poilsis); Genai; Išmintis (išmanymas, kaip savo intelektą panaudoti protingai); Švietimo sistema; Mokėjimas užsispirti (teigiama prasme).
- Aplinka, kurioje mokinys daugiausiai praleidžia laiko( šeima, draugai). Socialinė veikla, šeimos požiūris į akademinę veiklą ir jos pateikimas sūnui ar dukrai. Visagalis internetas, pinigai ir daug kitų.
- ...
- Užsibrėžto tikslo siekimas, informacijos gausa.
- Kitų žmonių, draugų, artimųjų skatinimas, vertybės, mokinio ar studento aplinka, kurioje jis gyvena bei mokosi.
- Tai priklauso nuo žmogaus vieniems tai mokytojų ir tėvų pagyrimai, kitiems visų nusivylimas ir menkinimas, dar kitiems padeda jų talentas
Kas, jūsų manymu, atlieka didžiausią rolę motyvuojant mokytis? (galimi keli atsakymų variantai)
Kitas variantas
- Pats žmogus save labiausiai gali nuteikti už ar prieš.
Kas labiausiai skatina mokytis?
Kitas variantas
- Pamatytas rezultatas
- Parama, palaikymas dėl tų dalykų, kuriuos mokinys daro. Skatinimas, poityvus požiūris.
- Sugebėjimas pritaikyti išmoktas žinias gyvenime
- pačio žmogaus tikėjimas savimi ir noras
- Išsikelti tikslai
- Išsikelti tikslai
- Išsikelti tikslai
- Savu tikslu siekimas
- Turimas užsibrėžtas tikslas
- Aišku, geras pažymys yra svarbu, bet ne mažiau svarbu, kad dėstomas dalykas sudomintų, skatintų ieškoti daugiau informacijos, o sudominti turėtų būtent mokytojai.
Kokių turite idėjų, kas motyvuotų mokytis?
- Nežinau
- nezinau
- neturiu
- Geri draugų pavyzdžiai, aukšto užsibrėžto tikslo siekimas.
- Suteikti daugiau galimybių pamatyti, kaip tavo išmokti dalykai tau gali padėti gyvenime.
- Manau, pirmiausia motyvaciją ir požiūrį į daugelį dalykų žmogui perduoda šeimos nariai, tad jų požiūris labai veikia jauną dar iki galo nesusiformavusią asmenybę, net, jei kartais jaunimas ir neigia sutinkantys su tėvų nuomone. Dėl to, manau galima būtų rengti paskaitas tėvams, kurios skatintų tėvus motyvuoti savo vaikus dėl įvairių dalykų. Plačiau tėvus supažinti su bendravimo subtylibėmis(psichologija) ir profesionaliai pasiūlyti ką derėtų pasakyti savo vaikui ar ką reikėtų su juo veikti, kad šis taptų motyvuotas mokytis.
- ...
- Žmonės, daug pasiekę gyvenime; įkvepiantys darbo rezultatai, pasiekti profesionalių žmonių; tikslo siekimas; aplinkos poveikis; auklėjimas šeimoje.
- Mokytis motyvuotų: 1) įdomios, patrauklios srities (mokslo) atradimas; 2) galimybė mėgstamos srities darbus atlikti praktiškai.
- Labiausiai galėtų motyvuoti įdomesnės pamokos