Mokyklos vadovo vaidmuo kuriant įtraukią mokyklą

Gerbiami pedagogai,

esu Mykolo Romerio universiteto Edukacinių technologijų valdymo studijų programos magistrantė. Šiuo metu atlieku pilotinį tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti mokyklos vadovų vaidmenį kuriant įtraukią mokyklą. Maloniai kviečiu Jus dalyvauti apklausoje ir užpildyti anketą. Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus žymėkite Jums labiausiai tinkančio atsakymo variantą ar reikiamoje vietoje įrašykite savo atsakymą.

Anketa yra anoniminė.Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais, laikantis konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų, ir viešinami tik apibendrinti. Anketos pildymui užtruksite apie 10 minučių. Kilus klausimams, kreipkitės į tyrimo vykdytoją Vasarę Puškytę (el. paštas: [email protected]).

Dėkoju Jums už skirtą laiką!



1. Jūsų darbo patirtis dirbant su mokiniais, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių?

2. Kiek klasėje ugdote mokinių, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių?

3. Ar turite pagalbą-mokytojo padėjėją?

4. Kokie mokiniai su specialiųjų ugdymosi poreikiais ugdomi Jūsų ugdymo įstaigoje?

5. Kaip manote, vaikai turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, turėtų būti ugdomi kartu integruojant juos su visais ar ne?

6. Jūsų ugdymo įstaigoje, nepaisant mokinio gebėjimų, kiekvienas įtraukiamas į bendras klasės ar mokyklos menines, sportines ir kt. veiklas?

7. Su mokiniais dažnai kalbamasi apie žmonių įvairovę, skirtingas socialines aplinkas, negalią?

8. Kas padeda vaikui su specialiaisiais ugdymosi poreikiais Jūsų ugdymo įstaigoje?

Kita

  1. Mokytojas
  2. Surdopedagogas
  3. mokytojo padėjėjas
  4. Padejejas, tevai

9. Kokie Jūsų nuomone yra esminiai įtraukiojo ugdymo bruožai?

10. Ugdymo įstaigoje, kurioje dirbate:

11. Ugdymo įstaigos vadovo įsitraukimas kuriant įtraukią mokyklą:

12. Kaip dažnai sulaukiate pagalbos dirbamojoje ugdymo įstaigoje iš vadovo ir kitų specialistų?

13. Ugdymo įstaigoje, kurioje dirbate vadovas:

14. Jūsų įstaigoje vadovo iškelti prioritetai realizuojant įtraukųjį ugdymą:

15. Kaip dažnai jūsų ugdymo įstaigoje vyksta nuolatiniai, konstruktyvūs dialogai tarp vadovo, mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų apie mokinių mokymosi sėkmes ir problemas, barjerų sumažinimą?

16. Realizuojant įtraukujį ugdymą Jūsų ugdymo įstaigos vadovas:

17. Jūsų lytis:

18. Jūsų amžius?

  1. 24
  2. 25
  3. 42
  4. 41
  5. 37
  6. 36
  7. 24
  8. 38
  9. 30
  10. 49
…Daugiau…

19. Jūsų pedagoginio darbo stažas:

20. Jūsų išsilavinimas:

21. Jūsų pedagoginė kvalifikacija:

22. Jūsų darbo vieta:

23. Jūsų pareigybė:

Kita

  1. ikimokyklinio ugdymo mokytojs
  2. ikimokyklinio ugdymo mokytoja
  3. Ikimokyklinio ugdymo mokytoja
  4. Ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytoja
  5. Pavaduotojas ugdymui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą