Mokinių pasiekimų vertinimo per kūno kultūros pamokas veiksmingumas

Jeigu praeitame klausime atsakėte, kad vertinimas pažymiu yra neteisingas, pagrįskite savo nuomonę

  1. Kūno kultūros pamokose vertinama ne mokinio pažanga, o tai ką jis tuo metu sugeba ir kiek gali padaryti, nes trūksta laiko lavinti ir mokinti atsiskaitomus dalykus (vieną pamoką pasibandai, o kitą atsiskaitai...) tai nėra tinkamas vertinimas.
  2. Neįmanoma apskaičiuoti mokinio fizinių sugebėjimų pažymiais. Nėra atsižvelgiama į svorį, lytį ar ligas, dėl kurių mokinys negali dalyvauti pamokose.
  3. Nevisu galimybes vienodos
  4. Kaip galima įvertinti vaiko šuolį į tolį - pažymiu?
  5. Ne visi turi vienodas galimybes
  6. Jeigu mokinys gauna blogą pažymį tai dar labiau sumažina motyvaciją siekti geresnių rezultatų.
  7. Kiekvieno asmens galimybės skirtingos, sunku vertinti pagal kažkieno sukurtą bendrą sistemą, manau, kad vaiką tai nuvilia. Bet iš dalies vetinimas ir skatina jį daugiau stengtis, nenuleisti rankų.
  8. Mokinys yra standartizuojamas, jaučia spaudimą, kad nėra toks fiziškai pasirengęs, kaip kiti bendraklasiai
  9. Pažymys smukdo vaiko savivertę, jis jaučiasi ne toks "geras", kaip jo bendraamžiai. Manau, tai ypač aktualu berniukams, kurie yra linkę varžytis. Žinoma, tai puiki priemonė paskatinti sportuoti, užsiimti fizine veikla, tačiau tam pažymys nės būtinas, vaikas pats mato, kada atsilieka nuo bendraamžių.
  10. Uz nepasiruosta pamoka rasimas neigiamas pazimys.