Marketingo priemonių įtaka klientų lojalumui

Gerb. respondente,

VGTU studentė Kornelija Vaičekauskaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti klientų lojalumą UAB ,,BnB Group" įmonei, kurio tikslas - nustatyti, kokie veiksniai formuoja muitnės tarpininkavimo paslaugų įmonės klientų lojalumą. Jūsų atsakymai padės pateikti gerinimo sprendimus UAB ,,BnB Group" įmonėje. Anketa yra anoniminė, todėl nuoširdžiai tikiuosi sulaukti objektyvių atsakymų. Ačiū!

1. Ar esate UAB ,,BnB Group" įmonės klientas? (Jei atsakymas ne - pereiti prie 17 klausimo)

2. Kas skatina Jus naudotis UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis? (Galimi keli atsakymo variantai)

3. Kiek laiko naudojatės UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis?

4. Kiek kartų per paskutinius metus kreipėtės į UAB ,,BnB Group" įmonę?

5. Ar rekomenduotumėte UAB ,,BnB Group" įmonę savo draugams?

6. Ar esate patenkintas UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamomis paslaugomis?

7. Kaip Jūs suprantate ,,suteiktos paslaugos kokybė"? (pasirinkti vieną atsakymo variantą)

8. Kiek dar, be UAB ,,BnB Group" įmonės, naudojatės muitinės tarpininkavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis?

9. Kaip vertinate UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamų paslaugų kokybę lyginant su kitomis muitinės tarpininkavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis?

10. Ar manote, kad esate lojalus klientas?

11. Įvertinkite, kiek svarbus kiekvienas iš pateiktų veiksnių Jūsų apsisprendimui naudotis UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis?

12. Įvertinkite pasitenkinimą UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamomis paslaugomis? ( 5 -labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

13. Kokie pasitikėjimo UAB ,,BnB Group" įmone aspektai Jums yra svarbiausi, kokie - mažiau svarbūs? (5 - labai svarbūs, 4 - svarbu, 3 - nei svarbu, nei nesvarbu, 2 - nesvarbu, 1 - visai nesvarbu)

14. Įvertinkite UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugų kokybę ir suteikiamą vertę? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai bloga)

15. Įvertinkite prisirišimą UAB ,,BnB Group" įmonei? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

16. Įvertinkite Jūsų lojalumą UAB ,,BnB Group" įmonei? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

17. Įvertinkite, kaip sustiprėtų Jūsų lojalumas, jei UAB ,,BnB Group" įmonė taikytų žemiau pateiktas priemones? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

18. Kokie UAB ,,BnB Group" įmonės trūkumai turėjo reikšmę Jūsų apsisprendimui pakeisti įmonę? (5 - labai svarbu, 4 - svarbu, 3 - nei svarbu nei nesvarbu, 2 - nesvarbu, 1 - visai nesvarbu). (Jei 1 klausimo atsakymas buvo - taip, pereiti prie 19 klausimo.)

19. Kokia yra Jūsų lytis?

20. Koks yra Jūsų amžius?

21. Jūs esate?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą