Marketingo priemonių įtaka klientų lojalumui

Gerb. respondente,

VGTU studentė Kornelija Vaičekauskaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti klientų lojalumą UAB ,,BnB Group" įmonei, kurio tikslas - nustatyti, kokie veiksniai formuoja muitnės tarpininkavimo paslaugų įmonės klientų lojalumą. Jūsų atsakymai padės pateikti gerinimo sprendimus UAB ,,BnB Group" įmonėje. Anketa yra anoniminė, todėl nuoširdžiai tikiuosi sulaukti objektyvių atsakymų. Ačiū!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate UAB ,,BnB Group" įmonės klientas? (Jei atsakymas ne - pereiti prie 17 klausimo) ✪

2. Kas skatina Jus naudotis UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis? (Galimi keli atsakymo variantai)

3. Kiek laiko naudojatės UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis?

4. Kiek kartų per paskutinius metus kreipėtės į UAB ,,BnB Group" įmonę?

5. Ar rekomenduotumėte UAB ,,BnB Group" įmonę savo draugams?

6. Ar esate patenkintas UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamomis paslaugomis?

7. Kaip Jūs suprantate ,,suteiktos paslaugos kokybė"? (pasirinkti vieną atsakymo variantą)

8. Kiek dar, be UAB ,,BnB Group" įmonės, naudojatės muitinės tarpininkavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis?

9. Kaip vertinate UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamų paslaugų kokybę lyginant su kitomis muitinės tarpininkavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis?

10. Ar manote, kad esate lojalus klientas?

11. Įvertinkite, kiek svarbus kiekvienas iš pateiktų veiksnių Jūsų apsisprendimui naudotis UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis?

Visai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Techniniu požiūriu kokybiška paslauga
Paslaugų kaina
Prekinis ženklas
Reklama
Rekomendacijos
Paslaugos suteikimo laikas
Aptarnavimas
Darbuotojų kompetencija
Greitas kliento poreikių identifikavimas
Operatyvus kliento problemų sprendimas
Įmonės darbo laikas
Įmonės lokacinė vieta
Nuolaidos
Paslaugų įvairovė

12. Įvertinkite pasitenkinimą UAB ,,BnB Group" įmonės teikiamomis paslaugomis? ( 5 -labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

1
2
3
4
5
Jus esate patenkintas paslaugomis
Paslaugų įvairovė patenkina mano poreikius
Paslaugomis dar neteko nusivilti

13. Kokie pasitikėjimo UAB ,,BnB Group" įmone aspektai Jums yra svarbiausi, kokie - mažiau svarbūs? (5 - labai svarbūs, 4 - svarbu, 3 - nei svarbu, nei nesvarbu, 2 - nesvarbu, 1 - visai nesvarbu)

1
2
3
4
5
Artimųjų ir pažįstamų rekomendacijos
Įmonės įvaizdis
Įmonės patikimumas Jūsų asmeniniu požiūiu
Pasitikėjimas aptarnaujančio personalo profesionalmu
Paslaugų sutarčių skaidrumas ir aiškumas

14. Įvertinkite UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugų kokybę ir suteikiamą vertę? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai bloga)

1
2
3
4
5
Suteiktas paslaugas vertinu labai gerai
Paslaugų kokybė visiškai tenkina mano keliamus reikalavimus
Už paslaugas sumoku tinkamą kainą

15. Įvertinkite prisirišimą UAB ,,BnB Group" įmonei? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

1
2
3
4
5
Konkurentai pradėtų mažinti kainas, Jūs vistiek naudotumėtės UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugomis
UAB ,,BnB Group" įmonės paslaugų aptarnavimas geresnis nei konkurentų

16. Įvertinkite Jūsų lojalumą UAB ,,BnB Group" įmonei? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai)

1
2
3
4
5
Įmonę drąsiai rekomenduočiau kitiems
Ir toliau ketinu naudotis įmonės paslaugomis ateityje

17. Įvertinkite, kaip sustiprėtų Jūsų lojalumas, jei UAB ,,BnB Group" įmonė taikytų žemiau pateiktas priemones? (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - vidutiniškai, 2 - blogai, 1 - labai blogai) ✪

1
2
3
4
5
Žemesnė paslaugų kaina
Teikiamos nuolaidos
Aptarnavimo kokybė
Paslaugų kokybė

18. Kokie UAB ,,BnB Group" įmonės trūkumai turėjo reikšmę Jūsų apsisprendimui pakeisti įmonę? (5 - labai svarbu, 4 - svarbu, 3 - nei svarbu nei nesvarbu, 2 - nesvarbu, 1 - visai nesvarbu). (Jei 1 klausimo atsakymas buvo - taip, pereiti prie 19 klausimo.)

1
2
3
4
5
Techniniu požiūriu nekokybiškos paslaugos
Paslaugų kaina
Aptarnaujančio personalo neprofesionalumas
Nepriimtini iškilusių problemų sprendimai
Paslaugų sutartys
Įmonės darbo laikas
Aptarnavimas
Negreitas klientų poreikių identifikavimas
Paslaugų suteikimo laikas
Įmonės lokacinė vieta
Paslaugų įvairovė
Nuolaidos

19. Kokia yra Jūsų lytis?

20. Koks yra Jūsų amžius?

21. Jūs esate?