Kosmetikos ir parfumerijos, kaip tautinio paveldo produkto transformacijos vaidmuo formuojant eko mąstymą šiuolaikinėje visuomenėje

Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių žmonės perka ir naudoja natūralias – tautinio paveldo produkto ženklinimą turinčios kosmetikos ir parfumerijos, konkrečiai -muilo priemones ir kaip šios priemonės galėtų prisidėti, formuojant eko mąstymą.

1. Ką žinote apie ekologiškus – tautinio paveldo muilus, kitas kosmetikos ir parfumerijos priemones?

  1. Nežinau
  2. Kad ekologiški, kad tokie būna, kad yra kas užsiima jeis ir gamina juos
  3. Kad natūralus produktas
  4. Kad sveikatai palanku

2. Kokios priežastys jus skatina domėtis ir pirkti ekologiškus – tautinio paveldo muilus bei kitas kosmetikos priemones?

  1. Neidomu
  2. Deja neperku
  3. Natūralumas
  4. Sveikata

3. Ar žinote, esate susidūrę su ekologišku – tautinio paveldo ženklu paženklintu muilu ar kitomis kosmetikos bei parfumerijos priemonėmis, kurios neatitinka ženklinimo, t.y. turi cheminių priedų, kurių turėtų nebūti tokiame produkte? Kaip tai vertinate? Kokia Jūsų nuomonė apie tai?

  1. Visai neidomu
  2. Yra tekę matyti panašią apgaulę. Nepatinka tokie dalykai..
  3. Nepatinka
  4. Neesu

4. Ar pakanka informacijos ir ar ta informacija pakankamai informatyvi bei motyvuojanti apie ekologiškus – tautinio paveldo, produktus, jų teikiamą naudą? Ko trūksta?

  1. Nežinau
  2. Ne, nes mažai apie tai žinau, vadinasi sunkiai pasiekia plačiąją visuomenę
  3. Pakanka
  4. Pakanka

5. Jūsų nuomone, kokie ir kieno daromi veiksniai paskatintų visuomenę formuoti eko mąstymą, renkantis muilus ir kitas kosmetikos bei parfumerijos priemones?

  1. Neidomu
  2. Kaina. Lietuviai - akcijų medžiotojai. Mažiau apgaulės kad daiktas "eco" nors toks nėra
  3. Daugiau informacijos
  4. Mados reikalas
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą