Kosmetikos ir parfumerijos, kaip tautinio paveldo produkto transformacijos vaidmuo formuojant eko mąstymą šiuolaikinėje visuomenėje

Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių žmonės perka ir naudoja natūralias – tautinio paveldo produkto ženklinimą turinčios kosmetikos ir parfumerijos, konkrečiai -muilo priemones ir kaip šios priemonės galėtų prisidėti, formuojant eko mąstymą.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ką žinote apie ekologiškus – tautinio paveldo muilus, kitas kosmetikos ir parfumerijos priemones?

2. Kokios priežastys jus skatina domėtis ir pirkti ekologiškus – tautinio paveldo muilus bei kitas kosmetikos priemones?

3. Ar žinote, esate susidūrę su ekologišku – tautinio paveldo ženklu paženklintu muilu ar kitomis kosmetikos bei parfumerijos priemonėmis, kurios neatitinka ženklinimo, t.y. turi cheminių priedų, kurių turėtų nebūti tokiame produkte? Kaip tai vertinate? Kokia Jūsų nuomonė apie tai?

4. Ar pakanka informacijos ir ar ta informacija pakankamai informatyvi bei motyvuojanti apie ekologiškus – tautinio paveldo, produktus, jų teikiamą naudą? Ko trūksta?

5. Jūsų nuomone, kokie ir kieno daromi veiksniai paskatintų visuomenę formuoti eko mąstymą, renkantis muilus ir kitas kosmetikos bei parfumerijos priemones?