Komunikacija žmogiškųjų išteklių valdymo procese
Gerbiami respondentai,
Esu Mykolo Romerio universiteto Žmogiškųjų išteklių vadybos magistrantė ir atlieku tyrimą tema „Komunikacija žmogiškųjų išteklių valdymo procese: Rokiškio rajono savivaldybės atvejis“. Tyrimo metu siekiama ištirti komunikacijos ypatumus žmogiškųjų išteklių valdymo procese ir surasti būdus kaip ją tobulinti. Anketa yra anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus, kurie bus panaudoti magistro baigiamajame darbe. Pildydami anketą užtruksite tik kelias minutes, bet gauti atsakymai bus labai naudingi abiem pusėms.
Nuoširdžiai dėkoju už atsakymus.
1. Kokiais klausimais, susijusiais su personalo valdymu, dažniausiai komunikuojate su administracija (direktoriumi, jo pavaduotojais), skyrių vadovais?
2. Kokiais būdais dažniausiai bendraujate aktualiais klausimais su administracija ir skyrių vadovais?
3. Įvertinkite komunikacijos kanalo (bendravimo būdo tarp darbuotojų ir administracijos) svarbą nurodytoje skalėje.
4. Kaip dažnai gavę tekstinį pranešimą iš administracijos (direktoriaus, jo pavaduotojo) ar skyriaus vadovo į jį atsakote/komentuojate?
5. Jei administracija, skyriaus vadovai nori pranešti aktualų pranešimą (pvz. apie darbo sąlygų pokyčius), kaip dažniausiai informacija pasiekia Jus?
6. Koks Jūsų požiūris į vidinės komunikacijos (bendravimo su darbuotojais ir vadovais) svarbą?
7. Prioriteto tvarka įvertinkite, kaip neformalus bendravimas įtakoja darbuotojų ir vadovų santykius?
8. Kaip vertinate vertikalios ir horizontalios komunikacijos judėjimą žmogiškųjų išteklių valdymo procese?
9. Ar manote, kad gaunate pakankamai informacijos, kad vykdytumėte savo tiesiogines pareigas be trukdžių?
10. Kokios informacijos, susijusios su žmogiškųjjų išteklių valdymu, Jums labiausiai trūksta?
Kitas variantas
- apie darbuotojų atsakomybės už įsipareigojimų vykdymo ugdymą
- dėl darbuotojų dalyvavimo valdyme
- del darbuotojų socializacijos
- Netrūksta
11. Jūsų nuomonė apie barjerus, pasitaikančius komunikacijos procese.
12. Kaip dažnai keičiatės žiniomis su kitais žmonėmis virtualiu būdu?
13. Kaip pasikeičia informacijos kokybė, žinias perduodant virtualiu būdu ?
14. Kokias tiesiogines komunikacijos funkcijas, Jūsų nuomone, labiausiai pakeičia informacinėmis technologijomis paremtos bendravimo priemonės, t.y. intranetas, elektroninis paštas, skype, videokonferencijos ir pan.?
15. Kaip pasikeitė komunikacijos procesas įdiegus Vatis - valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą?
16. Kaip siūlytumėte pagerinti komunikacijos procesą žmogiškųjų išteklių valdyme?
- geram pasiūlymui galiu prabalsuoti
- Reikėtų pajungti kuo daugiau komunikacijos kanalų ir pateikti informaciją, kuri būtų suprantama visiems.
- Nturiu siūlymo
- nežinau
- -
- skirti daugiau dėmesio tarpusavio bendradarbiavimui
- nieko
- Bendravimas tesiogiai
- didesnis bendravimas akis i aki.
- organizuoti trumpus pasitarimus svarbiausiems klausimams aptarti
17. Jūsų lytis
18. Jūsų amžius (įrašykite)
- 50
- 50
- 37
- 54
- 53
- 58
- 54
- 56
- 48
- 39
19. Koks Jūsų išsilavinimas?
20. Jūsų darbo patirtis (metais) šioje institucijoje (įrašykite)
- 15
- 1
- 8
- 15
- 17
- 16
- 17
- 13
- 14
- 10
21. Kokias pareigas užimate? (įrašykite)
- vadovo
- Turto valdymo ir viešųjų pirkimų skyriaus vyr. specialistė
- tarnautojas
- specialistė
- tarnautoja
- specialistė
- vyr specialistas
- specialistė
- soc darbuotoja
- valstybės tarnautoja
22. Jūsų komentaras
- Linkiu tau sėkmės
- Manau, reikalingos tokios apklausos, kurios padeda ištirti žmogiškųjų išteklių valdymo problemas ir padeda jas išspręsti.
- jokio
- nėra
- -
- Linkiu tau Rasele sėkmės ir kad išsipyldytų tavo svajonės.
- nėra
- Sėkmės Jums moksluose