Komunikacija žmogiškųjų išteklių valdymo procese

Gerbiami respondentai,
Esu Mykolo Romerio universiteto Žmogiškųjų išteklių vadybos magistrantė ir atlieku tyrimą tema „Komunikacija žmogiškųjų išteklių valdymo procese: Rokiškio rajono savivaldybės atvejis“. Tyrimo metu siekiama ištirti komunikacijos ypatumus žmogiškųjų išteklių valdymo procese ir surasti būdus kaip ją tobulinti. Anketa yra anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus, kurie bus panaudoti magistro baigiamajame darbe. Pildydami anketą užtruksite tik kelias minutes, bet gauti atsakymai bus labai naudingi abiem pusėms.

Nuoširdžiai dėkoju už atsakymus.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiais klausimais, susijusiais su personalo valdymu, dažniausiai komunikuojate su administracija (direktoriumi, jo pavaduotojais), skyrių vadovais? ✪

Pažymėkite tris svarbiausias sritis.

2. Kokiais būdais dažniausiai bendraujate aktualiais klausimais su administracija ir skyrių vadovais?  ✪

Pažymėkite 3 Jums labiausiai tinkančius variantus

3. Įvertinkite komunikacijos kanalo (bendravimo būdo tarp darbuotojų ir administracijos) svarbą nurodytoje skalėje.  ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
„Akis į akį“ (žodinė komunikacija)
Susirinkimai, pasitarimai, konferencijos
Internetas ir intranetas (elektroninis paštas)
Telefonas
Adresuoti dokumentai (dalykiniai laiškai, aprašai, kasmetinės ataskaitos)
Neadresuoti dokumentai (skelbimų lentos, laikraščiai)

4. Kaip dažnai gavę tekstinį pranešimą iš administracijos (direktoriaus, jo pavaduotojo) ar skyriaus vadovo į jį atsakote/komentuojate? ✪

5. Jei administracija, skyriaus vadovai nori pranešti aktualų pranešimą (pvz. apie darbo sąlygų pokyčius), kaip dažniausiai informacija pasiekia Jus? ✪

Pažymėkite 3 Jums labiausiai tinkančius variantus

6. Koks Jūsų požiūris į vidinės komunikacijos (bendravimo su darbuotojais ir vadovais) svarbą?  ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Suteikia galimybę vykdyti ir koordinuoti formalias užduotis
Skatina grįžtamąjį ryšį tarp skirtingų institucijos hierarchijos lygių
Stiprina tarpusavio sąveiką siekiant tam tikrų tikslų ir priimant atitinkamus sprendimus
Informuoja apie laukiančius pokyčius, problemas, įvykius ir pan.
Gerina darbo aplinką ir kuria palankų institucijos klimatą

7. Prioriteto tvarka įvertinkite, kaip neformalus bendravimas įtakoja darbuotojų ir vadovų santykius? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNesu tikras (-a)SutinkuVisiškai sutinku
Stiprina bendradarbiavimą
Suteikia patikimą ir aktualią informaciją, kuri neperduodama formaliais kanalais
Stiprina asmeninę motyvaciją
Padeda skleisti nepatikimą ir netikslią informaciją
Padeda sužinoti dirbančiųjų reakciją, nuomonę apie įvairias problemas, kaip ir kokius sprendimus priimti

8. Kaip vertinate vertikalios ir horizontalios komunikacijos judėjimą žmogiškųjų išteklių valdymo procese?  ✪

Labai prastaiBlogaiVidutiniškaiGeraiPuikiai
Iš viršaus į apačią (įvairi informacija perduodama žemesniems valdymo organams)
Iš apačios į viršų (informacija perduodama iš žemesnių valdymo lygmenų į aukštesnius)
Horizontali (informacijos pasikeitimas vyksta tarp asmenų, esančių tame pačiame hierarchiniame lygmenyje)

9. Ar manote, kad gaunate pakankamai informacijos, kad vykdytumėte savo tiesiogines pareigas be trukdžių?  ✪

10. Kokios informacijos, susijusios su žmogiškųjjų išteklių valdymu, Jums labiausiai trūksta? ✪

Pažymėkite kelis Jums tinkančius atsakymus.

11. Jūsų nuomonė apie barjerus, pasitaikančius komunikacijos procese.  ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Pašnekovų vertybių sistemos skirtumai
Informaciją iškreipia žmonių emocijos
Informacijos perteklius
Neverbaliniai trukdžiai (judesiai, drabužiai, akių kontaktas ir kt.)
Nepasitikėjimas kito žmogaus motyvais
Netinkamas komunikacijos priemonių ir kanalų parinkimas

12. Kaip dažnai keičiatės žiniomis su kitais žmonėmis virtualiu būdu? ✪

13. Kaip pasikeičia informacijos kokybė, žinias perduodant virtualiu būdu ? ✪

14. Kokias tiesiogines komunikacijos funkcijas, Jūsų nuomone, labiausiai pakeičia informacinėmis technologijomis paremtos bendravimo priemonės, t.y. intranetas, elektroninis paštas, skype, videokonferencijos ir pan.? ✪

Pažymėkite 3 Jums labiausiai tinkančius variantus

15. Kaip pasikeitė komunikacijos procesas įdiegus Vatis - valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą?  ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNesu tikras (-a)SutinkuVisiškai sutinku
Vienoje vietoje galima rasti informaciją apie visus kvalifikacijos tobulinimo siūlomus mokymus
Centralizuota informacija padėjo lengviau planuoti, priimti, analizuoti, kontroliuoti ir prognozuoti personalo valdymo sprendimus
Sukūrė specializuotus elektroninius duomenų mainus tarp įstaigų, VATIS ir kitų informacinių sistemų
Padidino administracinius gebėjimus sukurti geresnes žmogiškųjų išteklių valdymo priemones, pasinaudojant IT
Palengvino duomenų ir dokumentų tvarkymo, skaičiavimo, bendravimo nuotoliniu būdu ir pan. procesus

16. Kaip siūlytumėte pagerinti komunikacijos procesą žmogiškųjų išteklių valdyme?

17. Jūsų lytis ✪

18. Jūsų amžius (įrašykite) ✪

19. Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

20. Jūsų darbo patirtis (metais) šioje institucijoje (įrašykite) ✪

21. Kokias pareigas užimate? (įrašykite) ✪

22. Jūsų komentaras