Klientų pritraukimo ir išlaikymo didinimas logistikos įmonėje

Šiuolaikinėje konkurencinėje erdvėje logistikos bendrovėms išlaikyti turimus klientus ir pelnyti ilgalaikį jų pasitikėjimą labai svarbu, nes kiekvienas klientas turi neįkainojamą vertę. Nors įmonė X ekonomiškai viena stabiliausių logistikos įmonių Lietuvoje, teikianti paslaugas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje, tačiau atsižvelgiant į paslaugų teikimo mastus įmonė jaučia klientų stygių. Todėl aktualu analizuoti veiksnius, skatinančius keisti klientų pritraukimo ir išlaikymo strategiją, pasitelkiant vadybinius sprendimus, naujausias informacines technologijas, ieškoti veiksmingesnių būdų.

Koks Jūsų statusas versle?

Jūsų darbo stažas versle?

  1. nežinau
  2. 2 metai
  3. 15 metų
  4. 3metai
  5. 3
  6. 2

Kaip Jūs vertinate esamą įmonės padėtį turimų klientų atžvilgiu?

  1. Klientai vertina įmonės teikiamą servisą ir paslaugų kokybę, platų paslaugų spektrą ir lankstumą.
  2. Labai gerai
  3. Patenkinamai
  4. Didėja
  5. Puikia, su kiekvienais metais jie vis auga

Kokios šiandieninės problemos, Jūsų nuomone, kyla pritraukiant daugiau paslaugų vartotojų?

  1. Daug naujų vartotojų ieško tik geriausios kainos, nekreipdami dėmesio į aptarnavimo kokybę, terminų laikymąsi, saugų krovinių gabenimą ir pan.
  2. Didelė konkurencija
  3. Reklamos trūkumas
  4. Kaina

Kaip Jūs apibūdintumėte savo įmonės šiandieninę strategiją pritraukiant naujus klientus?

  1. Didžiausia vertybė - aptarnavimo kokybė.
  2. Merchandise
  3. Pakankamai gerai apgalvota pasiūla klientams
  4. Ilgalaikės perspektyvos konkurencingą kaina

Kokios, Jūsų nuomone, įmonės teikiamų paslaugų naudos motyvuoja esamus ir potencialius klientus?

  1. Rūpestis klientu, pastovus informacijos pateikimas, išskirtinis bendravimas.
  2. Kokybiškas aptarnavimas, malonus bendravimas ir aukšta paslaugų kokybė
  3. Neturiu žalio supratimo
  4. Rūpestis

Kokie, Jūsų nuomone, veiksniai turi įtakos esamų klientų išlaikymui ir naujų pritraukimui?

  1. Tinkamu laiku suteikiama informacija
  2. Kaina ir kokybė
  3. Nauji produktai, patraukli akiai reklama, akcijos
  4. Didelė konkurencija

Kokie, Jūsų nuomone, naujų klientų pritraukimo būdai būtų patys veiksmingiausi?

  1. Tiesioginė rinkodara
  2. Reklama per influencerius
  3. Reklama, akcija
  4. Bendradarbiavimas ir ilgalaikės perspektyvos

Kaip, Jūsų nuomone, būtų galima patobulinti įmonės klientų išsaugojimo ir didinimo programą?

  1. Pakartotinis ir pastovus dėmesys klientui
  2. Nuolaidų pritaikymas esamiems klientams
  3. Pateikti užklausą klientams kokių pasiūlymų jie turi
  4. Bendravimas
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą