Klientų pritraukimo ir išlaikymo didinimas logistikos įmonėje

Šiuolaikinėje konkurencinėje erdvėje logistikos bendrovėms išlaikyti turimus klientus ir pelnyti ilgalaikį jų pasitikėjimą labai svarbu, nes kiekvienas klientas turi neįkainojamą vertę. Nors įmonė X ekonomiškai viena stabiliausių logistikos įmonių Lietuvoje, teikianti paslaugas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje, tačiau atsižvelgiant į paslaugų teikimo mastus įmonė jaučia klientų stygių. Todėl aktualu analizuoti veiksnius, skatinančius keisti klientų pritraukimo ir išlaikymo strategiją, pasitelkiant vadybinius sprendimus, naujausias informacines technologijas, ieškoti veiksmingesnių būdų.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Koks Jūsų statusas versle?

Jūsų darbo stažas versle?

Kaip Jūs vertinate esamą įmonės padėtį turimų klientų atžvilgiu?

Kokios šiandieninės problemos, Jūsų nuomone, kyla pritraukiant daugiau paslaugų vartotojų?

Kaip Jūs apibūdintumėte savo įmonės šiandieninę strategiją pritraukiant naujus klientus?

Kokios, Jūsų nuomone, įmonės teikiamų paslaugų naudos motyvuoja esamus ir potencialius klientus?

Kokie, Jūsų nuomone, veiksniai turi įtakos esamų klientų išlaikymui ir naujų pritraukimui?

Kokie, Jūsų nuomone, naujų klientų pritraukimo būdai būtų patys veiksmingiausi?

Kaip, Jūsų nuomone, būtų galima patobulinti įmonės klientų išsaugojimo ir didinimo programą?