Klientų lūkesčiai elektroninėms parduotuvėms

Gerb. Respondente,

            Kauno socialinių mokslų kolegijos Tarptautinio verslo ir komunikacijos studentas atlieka šį tyrimą siekdamas išsiaiškinti, kas daro įtaka pirkėjams renkantis elektroninę parduotuvę bei kas klientams yra svarbu naudojantis elektroninės parduotuvės paslaugomis.

            Anketa sudaryta iš 18 klausimų, juos užpildyti užtruksite vidutiniškai 10 minučių. Jeigu prie uždaro klausimo pateiktų atsakymų nerandate sau tinkamo atsakymo, spauskite ,,Kita“. Anketa yra anonimiška. Gauti duomenys bus susisteminti bei analizuojami bakalauro baigiamajame darbe.

            Ačiū už Jūsų skirtą laiką.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą