KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO TRANSPORTO IR LOGISTIKOS ĮMONĖSE TYRIMAS
Gerb. transporto ir logistikos įmonės kliente,
Kadangi Jūs esate šios paslaugos klientas, tikiuosi, kad Jūsų nuomonė padės įvertinti transporto ir logistikos įmonės aptarnavimo kokybę ir rasti sprendimus jai pagerinti. Surinkti duomenys bus panaudoti Magistro baigiamajame darbe, kurį rašo Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentė Daiva B. Apklausa yra anoniminė.
1. Ar Jūs esate pastovus transporto ir logistikos klientas?
2. Kiek kartų Jūs naudojotės transporto ir logistikos įmonių paslaugomis?
3. Įvertinkite ar Jūs esate patenkinti aptarnavimo kokybe:
4. Kaip vertinate transporto ir logistikos paslaugų kokybės ir kainos santykį?
5. Kaip Jūs galėtumėte įvertinti transporto ir logistikos įmonių paslaugų novatoriškumą?
6. Ar transporto ir logistikos įmonių vykdomos akcijos Jus skatina pasinaudoti jų paslaugomis?
7. Ar transporto ir logistikos įmonės turi lojalumo programą, kuri suteikia nuolaidas pastoviems klientams?
8. Iš kur Jūs sužinote apie transporto ir logistikos įmonių teikiamas paslaugas?
9. Kaip vertinate įmonių, kurioje užsakote paslaugas, reklamą?
10. Kaip vertinate transporto ir logistikos įmonių internetines svetaines?
11. Įvertinkite įmonės, kurioje užsakote paslaugas paskirstymo kanalus:
12. Kokios problemos pasitaikė Jūsų prekės transportavimo metu, pristatant produkciją?
13. Kaip greitai buvo išspręstos iškilusios problemos su transportavimo?
14. Kokia Jūsų nuomone, pagrindinė nekokybiško aptarnavimo priežastis:
15. Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę transporto ir logistikos įmonėje galima pagerinti
16. Jūsų nuomonė, kaip būtų galima pagerinti transporto ir logistikos įmonių aptarnavimo kokybę?
- -
- Paskambinti klientui ir paklausti ar liko patenkintas suteikta paslauga.
- Kad būtų galimybė online stebėti savo krovinį.
- -
- Vadybininkus siųsti į mokymus.
- Pasidoneti ar klientas liko patenkintas suteikta paslauga
- Vadybininkus siųsti į mokymus
- -
- -
- -