KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO TRANSPORTO IR LOGISTIKOS ĮMONĖSE TYRIMAS

Gerb. transporto ir logistikos įmonės kliente,

Kadangi Jūs esate šios paslaugos klientas, tikiuosi, kad Jūsų nuomonė padės įvertinti transporto ir logistikos įmonės aptarnavimo kokybę ir rasti sprendimus jai pagerinti. Surinkti duomenys bus panaudoti Magistro baigiamajame darbe, kurį rašo Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentė Daiva B. Apklausa yra anoniminė.

Anketa neprieinama

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Koks aspektas Jums yra svarbiausias renkantis transporto ir logistikos paslaugas?

4. Klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai transporto ir logistikos įmonėje:

5. Įvertinkite šių elementų svarbą logistikos aptarnavimo kokybei:

6. Koks užsakymo pateikimo ar bendradarbiavimo būdas su transporto ir logistikos paslaugas teikiančia įmone Jums yra priimtiniausias?

7. Koks reklamos pateikimo būdas Jums kaip klientui yra priimtiniausias?

8. Kokie veiksniai jūsų nuomone galėtų pagerinti transporto ir logistikos aptarnavimo kokybę?

Kitas variantas

  1. nezinau

9. Kokia Jūsų nuomone, pagrindinė nekokybiško aptarnavimo priežastis:

10. Kaip vertinate darbuotojo savybes, Jūsų nuomone, svarbiausias dirbant aptarnavimo srityje: 1 – nesvarbu, 2 – mažai svarbios, 3 – svarbios, 4 – labai svarbios, 5 – ypač svarbios.

11. Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę transporto ir logistikos įmonėje galima pagerinti:

12. Dešimtbalėje sistemoje įvertinkite logistikos ir transporto įmonių darbą_________balas(ų).

  1. 7
  2. 7
  3. 7
  4. 8
  5. 8
  6. 7
  7. 8
  8. 7
  9. 7
  10. 8
…Daugiau…

13. Kas lemia Jūsų pasirinkimą renkantis transporto ir logistikos įmonę?

14. Jūsų nuomone, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Samdyti normalius žmones, o ne čiukčias.
  2. Papildomi mokymai
  3. Kad vadovai nesikištu "į akis" jai to nereikalauja darbuotojas, nes tai dažniausiai daro "gero specialisto nuomonė", kuri labai pakiša koją kokybei bei aptarnavimui.
  4. reaguoti i atsiliepimus ir skundus, daryti akcijas
  5. daugiau bendrauti su klientais aiskintis ju poreikius ir lukescius.
  6. -
  7. nepriklausomybe nuo politikos
  8. Aiškinantis klientų poreikius
  9. Parenkant tinkamus darbuotojus
  10. Diegti bendra standarta
…Daugiau…
Sukurk savo anketą