KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO TRANSPORTO IR LOGISTIKOS ĮMONĖSE TYRIMAS

14. Jūsų nuomone, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Samdyti normalius žmones, o ne čiukčias.
  2. Papildomi mokymai
  3. Kad vadovai nesikištu "į akis" jai to nereikalauja darbuotojas, nes tai dažniausiai daro "gero specialisto nuomonė", kuri labai pakiša koją kokybei bei aptarnavimui.
  4. reaguoti i atsiliepimus ir skundus, daryti akcijas
  5. daugiau bendrauti su klientais aiskintis ju poreikius ir lukescius.
  6. -
  7. nepriklausomybe nuo politikos
  8. Aiškinantis klientų poreikius
  9. Parenkant tinkamus darbuotojus
  10. Diegti bendra standarta
  11. Ivertinti indvidualius klientu poreikius ir pasiukyti jiems tinkama kompleksini sprendima
  12. Imoneje turi buti vindikacijos ir slapto kliento skyrius, vienas tikrins, kad nesukciautu kiti aptarnavimo kokybe.
  13. Tikslumas, ir laiku atlikti pagal sutarti darbai.
  14. Atlikti klientų apklausas ir analizuoti jas su aptarnaujančiu kolektyvu. M.G.
  15. Bendravimas
  16. Darbuotoju kvalifikacijos kelimas ir atidus darbuotoju darbas bei požiūris i klienta.
  17. Dirbti kaip sau
  18. Investuoti į darbuotojus. Mokymai, seminarai, motyvaciniai priedai ar atlyginimų augimas.
  19. Mokymai ir motyvacija
  20. -
  21. Skatinti darbuotojus uz rezultatus ( nebutinai pinigais)
  22. Darbuotojų mokymais
  23. Motyvuotas darbo užmokestis
  24. Motyvacijos didinimu
  25. Rengiant dažnesnius darbuotojų mokymus ir skatinant darbuotojus premijomis;
  26. Kokybė turi atitikti kaina
  27. Didesnis dėmesys klientui.