KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO TRANSPORTO IR LOGISTIKOS ĮMONĖSE TYRIMAS
14. Jūsų nuomone, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?
Samdyti normalius žmones, o ne čiukčias.
Papildomi mokymai
Kad vadovai nesikištu "į akis" jai to nereikalauja darbuotojas, nes tai dažniausiai daro "gero specialisto nuomonė", kuri labai pakiša koją kokybei bei aptarnavimui.
reaguoti i atsiliepimus ir skundus, daryti akcijas
daugiau bendrauti su klientais aiskintis ju poreikius ir lukescius.
-
nepriklausomybe nuo politikos
Aiškinantis klientų poreikius
Parenkant tinkamus darbuotojus
Diegti bendra standarta
Ivertinti indvidualius klientu poreikius ir pasiukyti jiems tinkama kompleksini sprendima
Imoneje turi buti vindikacijos ir slapto kliento skyrius, vienas tikrins, kad nesukciautu kiti aptarnavimo kokybe.
Tikslumas, ir laiku atlikti pagal sutarti darbai.
Atlikti klientų apklausas ir analizuoti jas su aptarnaujančiu kolektyvu. M.G.
Bendravimas
Darbuotoju kvalifikacijos kelimas ir atidus darbuotoju darbas bei požiūris i klienta.
Dirbti kaip sau
Investuoti į darbuotojus. Mokymai, seminarai, motyvaciniai priedai ar atlyginimų augimas.
Mokymai ir motyvacija
-
Skatinti darbuotojus uz rezultatus ( nebutinai pinigais)
Darbuotojų mokymais
Motyvuotas darbo užmokestis
Motyvacijos didinimu
Rengiant dažnesnius darbuotojų mokymus ir skatinant darbuotojus premijomis;