Klientų aptarnavimas VĮ Registrų centras

1.Lytis

2.Amžius

3.Miestas, kuriame gyvenate, dirbate.

  1. vilnius
  2. telšiai
  3. KAUNAS
  4. Kaunas
  5. Kaunas
  6. vilnius
  7. vilnius
  8. šiauliai
  9. Plunge
  10. BIRZAI
…Daugiau…

4.Šeimyninė padėtis

5.Išsilavinimas

6. Šiuo metu Jūs esate

7.Ar Jums teko susidurti su VĮ Registrų centru (jo padaliniu), ar naudojotės Registrų centro teikiamomis paslaugomis?

8.Kokiomis VĮ Registrų centro paslaugomis naudojotės

9.Ar paslaugos, kurias Jūs gavote Registrų centre yra vertos tos kainos, kurią Jūs mokate už tas paslaugas? Įvertinkite naudodami 10 balų skale. 10 reiškia, kad paslaugų kaina puikiai atitinka paslaugas, o 1 - visiškai neatitinka, t. y. neverta tos kainos.

10. Kaip vertintumėte Registrų centro personalą? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

11.Kaip Jūs vertinate Registrų centro klientų aptarnavimą? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

12.Įvertinkite Registrų centro paslaugų kokybę. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

13. Įvertinkite Registrų centro klientų aptarnavimo greitį. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

14. Ivertinkite operacijų tikslumą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

15. Įvertinkite teikiamą dėmesį klientui. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

16. Įvertinkite profesinius darbuotojų įgūdžius. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

17.Įvertinkite darbuotojų dėmesingumą ir reakciją į klientą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

18. Įvertinkite darbuotojų teikiamą informaciją, ar ji išsamiai ir aiškiai yra išdėstoma? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

19.Įvertinkite Registrų centro atstovų darbą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai.

20. Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro klientų informavimu? Ar nereikia informacijos “traukti“ iš darbuotojo?

  1. VISADA reikia. Jeigu netrauktum, niekada užsakyti dokumentai nepasiektų turbūt.
  2. taip, esu visiskai patenkinta Registrų centro klientų informavimu. informacija yra teikiama puikiai, darbuotojai dirba puikiai.
  3. TAIP
  4. Patenkintas.
  5. Taip
  6. ne nepatenkinta ypac darbuotuja SONATA PANAVAITE
  7. labai bloga
  8. patenkinta
  9. Patenkintas
  10. Įvertinkite darbuotojų teikiamą informaciją, ar AR CUIA KLAUSIAME NE APIE TA PATI?
…Daugiau…

21.Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro naujienų aiškiu ir operatyviu pateikimu?

  1. Ne.
  2. naujienas darbuotojai puikiai issavinę ir dirba puikiai
  3. TAIP
  4. Taip, patenkintas
  5. Taip
  6. etatu mazinimas
  7. ne
  8. yra daug nereikalingų įregistravimų, pvz. daiktų
  9. Apie naujienas nieko neteko girdeti.
  10. TAip
…Daugiau…

22.Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro darbuotojų gebėjimu spręsti iškilusias problemas?

  1. Ne.
  2. taip, visiskai patenkinta.
  3. TAIP
  4. Nelabai.
  5. Taip
  6. korupcija dokumentai tvarkomi pirmiausia pazistamiems
  7. manau Sonata Panavaite dirba netinkamai teko is jos girdeti keiksmazodziu mano kaip klientes atzvilgiu didele korupcija
  8. nevisad patenkinta. Yra darbuotojų,kurie įstatymus sakito paraidžiui.
  9. Neteko susidurti su iskilusiom problemom.
  10. Įvertinkite profesinius darbuotojų įgūdžius.ar cia vel ne tas pats klausimas?
…Daugiau…

23.Ar Jūs sutiktumėte mokėti daugiau, už tai, kad Registrų centras teiktų tokia paslaugą, kad pats surenka reikalingus dokumentus iš kitų įstaigų, o Jums tereikia tik ateiti pasakyti kokie dokumentai Jums yra reikalingi, o veliau ateiti ir atsiimti jau sutvarkytus?

  1. NE.
  2. neturiu nuomones šiuo klausimu
  3. NE
  4. Taip.
  5. Ne
  6. taip
  7. taip
  8. sutikčiau
  9. Ne
  10. TAIP
…Daugiau…

24. Ką norėtumėte pakeisti, patobulinti VĮ Registrų centras?

  1. Viską:)
  2. turetu buti dazni kvalifikacijos kelimo kursai ir turbut psichologiniai kursai
  3. Paslaugų kaina neatitinka pateikto produkto vertės
  4. Reiktu patobulinti registrų centro internetinų portala, lėtas, nelabai suprantamas (geomatininka labiausiai.)
  5. Sutrumpinti vykdomų operacijų trukmę
  6. ne mano galioje bet SONATA PANAVAITE SIULAU ISSPETI
  7. tai nuo manes nepriklauso
  8. reikėtų uždaryti "gabus" , kurie tik užsakymus priima, nes darbuotojai ten nekompetetingi ir uzsakumą galima paduoti internetu.Sutaupytumėt.
  9. Priekaistu neturiu
  10. TURETU BUTI MAZESNES KAINOS UZ SUTEIKIAMAS PASLAUGAS
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą