20. Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro klientų informavimu? Ar nereikia informacijos “traukti“ iš darbuotojo?
VISADA reikia. Jeigu netrauktum, niekada užsakyti dokumentai nepasiektų turbūt.
taip, esu visiskai patenkinta Registrų centro klientų informavimu. informacija yra teikiama puikiai, darbuotojai dirba puikiai.
TAIP
Patenkintas.
Taip
ne nepatenkinta ypac darbuotuja SONATA PANAVAITE
labai bloga
patenkinta
Patenkintas
Įvertinkite darbuotojų teikiamą informaciją, ar AR CUIA KLAUSIAME NE APIE TA PATI?
taip
ne visada net ir traukiama informacija yra tiksli
PATENKINTA
Kartais reikia pasitikslinti, nes darbuotojai tikriausiai pripratę bendrauti su žinančiais ko jiems reikia klientais.
patenkinta
Vidutiniškai
galėtų būti labiau dėmesingi, nes daro daug raštvedybos klaidų (pavardėje, adrese ir pan.)
ne
Na galętų informuoti ir apie tai, kad atsiimant dokumentus reikia turėti ne tik mokėjimo kvito kopiją, bet ir įgaliojimą.
pilnai nesu patenkintas, nes ne visi darbuotojai yra aktyvus suteikti informacija issame.
As patenkintas
patenkinta
Reikia "traukti"informacij1 i6 darbuotojo
Klientų informavimo kokybė labai priklauso nuo darbuotojo. Teko susidurti ir su ne itin maloniu bei linkusiu išsamiai infuormuoti klientą, ir su labai maloniu bei pasirengusiu padėti klientui darbuotoju.