Klientų aptarnavimas VĮ Registrų centras

Rezultatai yra viešai prieinami

1.Lytis

2.Amžius

3.Miestas, kuriame gyvenate, dirbate.

4.Šeimyninė padėtis

5.Išsilavinimas ✪

6. Šiuo metu Jūs esate ✪

7.Ar Jums teko susidurti su VĮ Registrų centru (jo padaliniu), ar naudojotės Registrų centro teikiamomis paslaugomis? ✪

8.Kokiomis VĮ Registrų centro paslaugomis naudojotės ✪

9.Ar paslaugos, kurias Jūs gavote Registrų centre yra vertos tos kainos, kurią Jūs mokate už tas paslaugas? Įvertinkite naudodami 10 balų skale. 10 reiškia, kad paslaugų kaina puikiai atitinka paslaugas, o 1 - visiškai neatitinka, t. y. neverta tos kainos. ✪

10. Kaip vertintumėte Registrų centro personalą? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

11.Kaip Jūs vertinate Registrų centro klientų aptarnavimą? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

12.Įvertinkite Registrų centro paslaugų kokybę. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

13. Įvertinkite Registrų centro klientų aptarnavimo greitį. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

Gal būt Jūs turite kokių nors pasiūlymų kaip klientus aptarnauti greičiau, kokybiškiau. Ką reikėtų pakeisti, patobulinti šioje srityje. Pareiškite savo nuomonę.

14. Ivertinkite operacijų tikslumą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

15. Įvertinkite teikiamą dėmesį klientui. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

16. Įvertinkite profesinius darbuotojų įgūdžius. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

17.Įvertinkite darbuotojų dėmesingumą ir reakciją į klientą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

18. Įvertinkite darbuotojų teikiamą informaciją, ar ji išsamiai ir aiškiai yra išdėstoma? Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

19.Įvertinkite Registrų centro atstovų darbą. Vertinkite naudodamiesi 10 balų skale. 10 balų reiškia, kad vertinate puikiai, o 1 balu- labai blogai. ✪

20. Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro klientų informavimu? Ar nereikia informacijos “traukti“ iš darbuotojo? ✪

Prašau pareikšti savo nuomonę, nebutinai šiuo klausimu, galbūt Jūs norite pakomentuoti kitus savo atsakymus. Jūsų nuomonė yra labai vertinga ir laukiama.

21.Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro naujienų aiškiu ir operatyviu pateikimu? ✪

Gal būt Jūs galite pasiūlyti geresnį būdą, kad naujienos būtų aiškesnės ir operatyvesnės.

22.Ar Jūs patenkintas/ a Registrų centro darbuotojų gebėjimu spręsti iškilusias problemas? ✪

Gal būt Jūs susidūrėte su kažkokiom problemom VĮ Registrų centras ir galite trumpai papaskoti kaip reagavo darbuotojai, ar jie suregavo į Jus, ar sugebėjo išspręsti kilusia problemą. Kiekvienas Jūsų pasisakymas yra labai naudingas.

23.Ar Jūs sutiktumėte mokėti daugiau, už tai, kad Registrų centras teiktų tokia paslaugą, kad pats surenka reikalingus dokumentus iš kitų įstaigų, o Jums tereikia tik ateiti pasakyti kokie dokumentai Jums yra reikalingi, o veliau ateiti ir atsiimti jau sutvarkytus? ✪

24. Ką norėtumėte pakeisti, patobulinti VĮ Registrų centras? ✪