Klausimynas TĖVAMS apie emocinį intelektą, auginantiems vaikus 1-7metų.

Šiuo metu atlieku tyrimą apie vaikų emocinio intelekto raišką ir ugdymą.

Anketa anoniminė. Būčiau dėkinga, jei atsakytumėte į klausimus.

Prašau į klausimus atsakyti kuo išsamiau. Dėkoju.

Anketa neprieinama

Kur Jūsų šeimos gyvenamoji vieta?

Koks Jūsų amžius? (Įrašykite pilnus metus)

  1. 36
  2. 35
  3. 34
  4. 31
  5. 29
  6. 34
  7. 26
  8. 29
  9. 34
  10. 26
…Daugiau…

Koks Jūsų išsilavinimas?

Kokia kiekvieno vaiko šeimoje lytis ir amžius? (Įrašykite lytį ir vaiko amžių metais)

  1. 15metu sunus,ir dvynukai 1.5metu
  2. berniukas 6 metų
  3. vienas berniukas 5 metų ir vienas berniukas 3 metų.
  4. mergaites 3 ir 6 metu
  5. Berniukas 4, mergaitė 1
  6. mergaitė, 4 metai
  7. Mergaite 4m
  8. 3metai mergate
  9. mergaitė, 3m.
  10. Vienas vaikas - dukra, 9 mėn.
…Daugiau…

Jūs esate vaikui (-kams)...

Kiek vaiko (-ų) teigiamo elgesio situacijų pasitaiko per vieną vakarą vidutiniškai? (Įrašykite skaičių)

  1. 5
  2. 5
  3. 3
  4. apie 7
  5. 3
  6. 4
  7. Visas vakaras teigiamas :)
  8. 2
  9. 10
  10. 30
…Daugiau…

Kiek vaiko (-ų) neigiamo elgesio situacijų pasitaiko per vieną vakarą vidutiniškai? (Įrašykite skaičių)

  1. 3
  2. 2
  3. 3
  4. apie 3
  5. 1-2
  6. 2
  7. Nerikiuojam elgesio teigiamu ir neigiamu. Juo labiau neskaičiuojam ir man būtų neįmanoma suskaičiuoti kiek kokio elgesio.
  8. 2
  9. 1
  10. 1-2
…Daugiau…

Kiek vaiko (-ų) teigiamo elgesio situacijų pasitaiko per vieną savaitgalio dieną vidutiniškai? (Įrašykite skaičių)

  1. 5
  2. 8
  3. 5
  4. 15
  5. 6-8
  6. 6
  7. Stengiamės, kad visas savaitgalis būtų pilnas gerų emocijų, tad iškilusius nesusipratimus, ginčus išsprendžiam, aptariam ir siaučiam toliau :)
  8. 4
  9. 20
  10. 30
…Daugiau…

Kiek vaiko (-ų) neigiamo elgesio situacijų pasitaiko per vieną savaitgalio dieną vidutiniškai? (Įrašykite skaičių)

  1. 4
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 2-4
  6. 3
  7. Tokio elgesio nebūna ir įdomu kas jį skaičiuoja. Būna problemų, būna vaikai siaučia, pykstasi, nepasidalina, neklauso, tačiau nėra neigiamas elgesys. Juk jie vaikai ir visa tai yra normalu. Tiesiog būtina apie tai kalbėti ir turėti savo požiūrį bei taisykles, kurių reikia laikytis.
  8. 4
  9. 5
  10. 1-2
…Daugiau…

1. Kas yra emocinis intelektas? Kokie svarbiausi jo komponentai? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Kai vaikas isreiskia savo pasitenkinima ir nepasitenkinima
  2. Visos žmogaus emocinės struktūros. Emocijų raiška ir priėmimas.
  3. Sunku pasakyti, manau, kad daugeliui ši sąvoka nėra aiški. Mano manymu, tai apima procesus, susijusius su emocijomis - savo emocijų valdymas, paties reiškiamos emocijos, kito emocijų priėmimas, sugebėjimas įsijausti į kito emocijas (empatija).
  4. emocinis intelektas tai asmenybes saviraiska
  5. Sugebėjimas valdyti savo jausmus. Susitvardyti, susitvarkyti su savo "ožiukais" be baismių, o tik įspėjimo. Svarbiausia, man atrodo, kad vaikas sugebėtų suvaldyti savo jausmus, išeiti iš susidariusių stresinių situacijų, nepasiduotų isterijai. Dar svarbu, kad mokėtų parodyt, išreikšt savo jausmus, nebūtų užsidaręs ir negalvotų, kad tai yra blogai.
  6. Emocinis intelektas - savo emocijų suvokimas ir įvardnimas, iškylančių emocijų priežasčių suvokimas, socialiai integruota emocijų išraiška, emocijų neslopinimas, nenuvertinimas, neneigimas.
  7. Tai įsijautimas į kito žmogaus jausmus, supratimas, kaip jis jaučiasi, kai aš jausčiausi būdamas jo vietoj, kaip norėčiau, kad su manimi elgtųsi tokioj situacijoj ir galbūt galiu kažkuo padėti kitam. Tai taip pat supratimas, kad visi jausmai yra geri, teisingi, nes jie mūsų. Mes turim teisę verkti, liūdėti, džiaugtis, mylėti. kad mes galim prašyti pagalbos, mes galim bandyti, klysti, stotis ir vėl bandyti. :)
  8. Emoc.int. Tai savo ir kitu zmoniu jausmu supratimas, gebejimas laviruoti tarp savi ir aplinkiniu poreikiu ir jausmu, empatija.
  9. empatija sau ir kitam žmogui. sau - suvokti savo jausmus / nuotaikas ir sugebėt jas valdyt kitiems - atpažinti ir pripažinti kito žmogaus jausmus, sugebėti atjausti
  10. Tai sugebėjimas susitvardyti, įkvėpti žmones (motyvacija), įsijausti į kito žmogaus jausmus (empatija), įsisąmoninti savo jausmus bei rasti savo gilumines emocijų priežastis, iššaukti teigiamas emocines būsenas kituose. komponentai: savo emocijų pažinimas, emocinis savęs valdymas, kitų žmonių emocijų pažinimas, santykių valdymo sugebėjimai.
…Daugiau…

2. Koks Jūsų požiūris į emocinio intelekto ugdymą? Kodėl? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. normalus
  2. Reikia ugdyti vaikystėje. Tai vienas iš sėkmingos ateities veiksnių.
  3. Teigiamas. Manau, kad tam, kurio emocinio intelekto ugdymui vaikystėje skiriama daug dėmesio, paauglystėje ir suaugus bus gerokai paprasčiau tvarkytis su savo emocijomis, bus lengviau integruotis į visuomenę, bendrauti, bus lengviau suvokti save, lengviau spręs patiriamas krizes arba jų išvengs.
  4. Ugdyti emocinį intelektą galimybių gal ir yra daugiau nei protinį, bet as labiau linkusi teigti kad visgi daug ka lemia genetika.
  5. Manau, tai svarbu ir reikia kiekvienam dirbti, mokyti savo vaiką, kiek kas išmano.
  6. Požiūris yra teigiamas. Manau, kad gyvenime yra labai svarbus emocinis intelektas, tam kad asmenybė bręstų, būtų stabili, gyvenime patirdama įvairius įvykius mokėtų juos integruoti į savo patirtį ir galėtų gyventi toliau. Emocinis intelektas svarbu ir šeimos gyvenime su vyru ar vaikais, sprendžiant kasdieninius klausimus, nesusipratimus bei džiaugiantis kartu. Taip pat tai svarbu ir darbe, santykiuose us kolegomis, klientais, valdant stresą.
  7. Norint gyventi aktyvų socialinį gyvenimą, sėkmingai dirbti kolektyve, tai yra būtina. Bet kokiu atveju esam nuolat apsupti žmonių, todėl tai lengvina mums suprasti kitą ir pačiam būti suprastam.
  8. Teigiamas, nes empatiski zmones lengviau socializojasi, pritam ir jei reikia prisitaiko prie aplinkos veiksniu.
  9. požiūris labai paprastas - norėčiau, kad jis (EQ) būtų ugdomas - tėvų, pedagogų ir kitų atsakingų aplinkos žmonių. kodėl? nes tai vienas iš svarbių sąmoningos pasitikinčios asmenybės požymių / stipriųjų pusių.
  10. Teigiamas, manau, kad ikimok. įstaigose tai turėtų būti privalomas dalykas.
…Daugiau…

3. Koks žmogaus elgesys apibūdina aukštą emocinį intelektą? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Savarankiškas problemų sprendimas, atsakomybės prisiėmimas, bendruomeniškumas, geranoriškas, taikus elgesys, adekvatus, o ne perdėtai emocingas reagavimas į dirgiklius.
  2. Savitvarda, gebėjimas išlikti kuo ramesniam stresinėse situacijose, gebėjimas užjausti kitus, empatija.
  3. Gebantis kritiskai mastyti, turintis puiku loginis mastymas, tiksliuju mokslu atstovas. Puikiai valdo savo emocijas. Manipuliatorius.
  4. Gebėjimas įvaridnti kylančias emocijas ir jas jeigu reikia suvaldyti arba išreikšti socialiai priimtinu būdu.
  5. Ramus, apgalvotas, nesikarščiuojantis, nerėkiantis, išklausantis, įsiklausantis, stengiantis padėti ir suprasti.
  6. Sviestas sviestuotas. Empatija islavinti savo ir aplinkiniu jusmu identifikavimo gdbejimai, mokejimas ne tik atpazinti jausmus bet ir zinoti kaip elgtis.
  7. nesikartosiu - atsakymą rasite ties 1-mu klausimu.
  8. Lankstus bendravimas, bendradarbiavimas su žmonėmis, gebėjimas susitarti, rasti kompromisą; empatija.
  9. gebėjimas komunikuoti
  10. gebėjimas bendrauti ir nebijoti savo emocijų. mokėti džiaugtis, mokėti liūdėti, neslėpti jų.
…Daugiau…

4. Koks žmogaus elgesys apibūdina žemą emocinį intelektą? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Savanaudiškas, karštakošiškas elgesys, nesugebėjimas savarankiškai priimti sprendimų, nesugebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti, nesivaldymas, greitas pasidavimas iškilus sunkumams.
  2. Streso mažinimas pasiduodant žalingiems įpročiams, nemokėjimas valdytis, panikos, pykčio, nepasitenkinimo reiškimas vos susidūrus su stresine situacija ar tiesiog išėjus iš komforto zonos ribų.
  3. Cia galima paminet zmones kurie sunkiai reiskia savo emocijas, nebemoka ju valdyti.
  4. Emocijų neigimas, emocijų nevaldymas, empatijos nebuvimas.
  5. Rėkiantis, kaltinantis kitus, nuolat viskuo nepatenkintas, priekabus, bijantis klysti ir bandyti.
  6. Priesingas pristai buvusiam aprasymui.
  7. nesikartosiu - antonimai 1-mo klausimo atsakymams, t.y. egoizmas, kito žmogaus jausmų nepaisymas, neįgalumas valdyt savo emocijų.
  8. Statiškumas, negebėjimas ir nenoras rasti bendrą susitarimą su žmonėmis, jų jausmų neatpažinimas.
  9. agresija, pyktis
  10. slepimas emocijų. kito žmogaus engimas. žeminimas.
…Daugiau…

5. Ką žinote apie emocinio intelekto programas "Zipio draugai" ir/ar "Kimochis"? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. nieko nezinau
  2. Neteko nieko girdėti.
  3. Nieko nežinau.
  4. Zipio draugai - padėti 5–7 metų vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos.
  5. Esu girdėjus apie Kimochis nuotaikų pagalvėles, jei nemaišau.. Sūnaus užsiėmimuose buvo žaidžiama su šiuo žaislu, bet jam įspūdžio nepaliko. Man atrodo geriau gyvai kalbėtis apie žmonių nuotaikas, jausmų reiškimo būdus, formas, bandyt juos atkartot. Sukurt situacijas. Manęs tos pagalvėlės neįtikino, nebent visai mažiems vaikučiams. Gražiose knygutėse randam daug gražių pvz., apie ką pakalbėt.
  6. Žinau kad tokios yra. Kimociu programa yra įdiegta sodelyje, tai esu susipazinusi daugiau. Zinau, kad padeda vaikams pazinti savo/kitų jausmus, per Kimocius juos isreiksti. Tačiau namie mes nepraktikuojam. Tieisog kalbames, nors ir panaudojame zinias (raktus) arba personazus is sios programos.
  7. Žinau "Kimochis", jog tai pagalvelės apie jausmus, kai kieviena turi savo emocija ir apie tai yra kalbama, žaidžiama ir bandoma pritaikyti tas emocijas vaikui, kada tu taip elgesiai, kas buvo tada, kaip elgtumeisi dabar ir t.t.
  8. Nieko nezinau
  9. Zipio - neteko girdėti Kimochis - teko iš Vaikysts sodo, bet negalėčiau sklandžiai papasakot, tik bendrinį principą, jog tai yra priemonės supažindinti vaikus su įvairiom emocijom ir pasitelkus vaidinimą spręsti tam tikras situacijas nesuasmeninant "kaltininkų" ir "aukų".
  10. Tai programos, kurios padeda vaikams pažinti jų jausmus, kitų jausmus, yra prieš patycias. Valstybinėse įstaigose vyksta labiau "Zipio draugai", tuo tarpu privaciuose - "Kimociai".
…Daugiau…

6. Kokie Jūsų lūkesčiai pedagogui dėl vaikų emocinio intelekto ugdymo?

  1. normalus
  2. Kad tuo kuo daugiau domėtųsi ir plėstų tėvų akiratį, kad vaikų emocinis intelektas būtų ugdomas per užsiėmimus darželyje.
  3. Būtų puiku, jei ir tėvai galėtų daugiau su tuo susipažinti. Viso vaikų auklėjimo negalima užkrauti pedagogams. Tikiu, kad pedagogai pakankamai informuoti, tad jie galėtų tėvams nurodyti gaires, tam tikrus dalykus, kuriais ir tėvai turėtų daugiau pasidomėti. Na, toks bendras lūkestis ir linkėjimas - kad pedagogai atsižvelgtų į emocinio intelekto ugdymą planuodami savo veiklas su vaikais, laikytų tai svarbiu veiksniu, stebėtų vaikus, jų progresą ir informuotų tėvus, kuo daugiau apie tai kalbėtų su tėvais.
  4. As labiau linkusi teigti kad visgi daug ka lemia genetika. Galima kazka pakuoreguti bet nedaugiau.
  5. Kad tam dėmesys būtų skiriamas, greta kitų genėjimų lavinimo.
  6. Paprastas - kad ugdytu emocini intelekta. Kad nebutu naudojami ir "brukami" visuomeneje paplite stereotipai (alia berniukai neverkia ar mergiates kai verkia yra negrazios ir pan.). Kad kasdieninėse situacijose padetu vaikui susigautyi savo jausmuose "cia ir dabar" ir padetu iseiti is intensyvios sunkio emocines busenos (pykcio priepolis, baime ar nusivylimas).
  7. Noriu, kad pedagogas būtų išsilavinęs (tačiau ne diplomų kiekiu, o patirties dalinimusi su kitais pedagogais, kitais mokymais, noru būti su vaikais, juos suprasti). Noriu, kad suprastų vaiką, kai jam liūdna, skauda ir reikia tiesiog supratimo ar dėmesio atkreipimo. Jog nebūtų sakoma: duok atgal, nieko užgis, baik arba ateis baubas ir kitokių nesąmonių.
  8. Didziausi
  9. nesikartosiu - atsakymas ties 2-ru klausimu, t.y. ugdyti.
  10. norečiau, kad pedagogas su vaiku bendrautu svelniai, empatiskai, butu malonus. Nenoreciau, kad pedagogas butu grubus, grieztas, piktas.
…Daugiau…
Susikurti savo anketą