Juvelyrikos prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose

Ši apklausa skirta suprasti, kaip socialinės žiniasklaidos vartotojai reaguoja į juvelyrikos prekių ženklų komunikaciją skaitmeninėje erdvėje. Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie reklaminius pranešimus, turinio formatus bei bendrą patirtį bendraujant su prekės ženklais socialiniuose tinkluose.

Jūsų atsakymai padės tobulinti prekių ženklų komunikaciją ir padės jiems užmegzti artimesnį ryšį su klientais.

Dėkoju už Jūsų dalyvavimą!

Ar sekate juvelyrikos prekių ženklų paskyras socialiniuose tinkluose?

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate juvelyrikos prekių ženklus? Galite pažymėti kelis variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Google calendar, google meet, gmail, zoom
  2. Seku Jurgos Lago turinį socialiniame tinkle, todėl į bendrą turinį patenka ir jos kuriamos juvelyrikos aprašymų, pristatymų.

Kokius juvelyrikos prekinius ženklus sekate socialiniuose tinkluose? Galite pažymėti kelis variantus.

Ar esate kada nors įsigiję juvelyrikos prekių dėl socialinių tinklų įtakos?

Koks turinys lėmė Jūsų sprendimą įsigyti papuošalus? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek dažnai įsigyjate juvelyrikos prekių dėl socialinių tinklų įtakos?

Kokio pobūdžio turinį Jums būtų įdomu pamatyti juvelyrikos prekių ženklų paskyrose? Galite pažymėti kelis variantus.

Savo variantas (įrašykite)

  1. Apie tai nizinau, bet nipatinka man juvilirika

Kiek Jums svarbu, kad juvelyrikos prekės ženklas būtų aktyvus socialiniuose tinkluose, atsakytų į vartotojų klausimus komentaruose arba atskiruose įrašuose?

Ar rekomenduotumėte juvelyrikos prekės ženklą savo draugams remiantis jo komunikacija socialiniuose tinkluose?

Ar sekate mados nuomonės formuotojus (influencerius) socialiniuose tinkluose?

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate mados influencerius? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek dažnai pasitikite mados influencerių rekomendacijomis dėl papuošalų?

Kokių nuomonės formuotojų rekomendacijomis Jūs pasitikite labiau? Galite pažymėti kelis variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Neseku ir nestebiu
  2. Kas ti nomonis formotoji?

Kiek dažnai atkreipiate dėmesį į juvelyrikos prekių ženklų mokamą (angl. sponsored) reklamą socialiniuose tinkluose?

Kiek dažnai spaudžiate nuorodą į elektroninę parduotuvę, pamačius juvelyrikos prekių mokamą reklamą?

Kokia papuošalų reklama galėtų pritraukti Jūsų dėmesį ir motyvuoti apsilankyti prekės ženklo elektroninėje parduotuvėje? Galite pažymėti kelis variantus.

Savo variantas (įrašykite)

  1. Tik tokia, kad pardavinės gyvai, pvz, mugėse ir už grynuosius.
  2. Man is visa ko maziau tu riklamu
  3. Rodoma, kaip juvelyrika pagaminama
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą