Įvairių tipų garantijų suteikimo ryšys su suvokiama prekių ir paslaugų ženklų kokybe

 Mieli respondentai,


Esu Vilniaus Universiteto, 4 kurso globalaus verslo ir analitikos studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą, kurio tema “Įvairių tipų garantijų suteikimo ryšys su suvokiama prekių ir paslaugų ženklų kokybe”. Ši anketa yra mano baigiamojo bakalauro darbo tyrimo dalis, kuria siekiama ištirti ar suteikiamų garantijų ir suvokiamos prekių ir paslaugų prekių ženklų suvokiamos kokybės ryšys gali didinti Lietuvos vartotojų pasitikėjimą lietuvišku prekės ženklu “Snaigė” bei lietuvišku paslaugos prekės ženklu “Barbora”. Šios anketos rezultatai bus naudojami tik baigiamojo bakalauro darbo tyrimo duomenų analizei atlikti.

Kviečiu dalyvauti tyrime bei pranešu, kad kiekvieno respondento privatumas yra gerbiamas, todėl ši anketa yra anoniminė, joje nebus matomi respondentų vardai, pavardės ar kiti jautrūs duomenys, tad prašome į pateiktus klausimus atsakyti nuoširdžiai.


Dėkoju už atsakymus ir linkiu sėkmės.


Ar Jūs žinote prekės ženklą „Snaigė“?

Ar Jūs žinote prekės ženklą „Snaigė“?

Ar per paskutinius metus Jūs esate įsigiję bent vieną prekės ženklo “Snaigė” prekę?

Ar sutinkate su pateiktais prekės ženklo “Snaigė” Jūsų naujausiai įsigytos prekės kokybės kriterijais? Pasirinkite Jums tinkantį atsakymą

Ar pasitikite prekės ženklu “Snaigė” ? Pasirinkite Jums tinkantį atsakymą:

Yra žinoma, kad prekėms yra taikoma ne tik LR įstatymų tvarka nustatyta prekių garantija, bet ir papildoma prekės garantija, kurią gali suteikti prekės gamintojas, arba kurią vartotojas gali įsigyti. Kartais papildoma garantija yra suteikiama nemokamai, bet paprastai papildoma garantija numato, kad už papildomą mokestį įsipareigojama aptarnauti įsigytą prekę ilgesnį, nei LR įstatymais numatytą, dvejų metų laikotarpį. Ar papildomos garantijos mokestis Jus paskatintų įsigyti prekės ženklo “Snaigė” prekę?

Jei sužinotumėte, kad Jūsų įsigytai prekės ženklo “Snaigė” prekei yra taikoma papildoma garantija, ar tai Jums kelia didesnį pasitikėjimą prekės ženklu “Snaigė”?

Papildoma garantija tam tikrais atvejais papildomai kainuoja, o šį mokestį turi sumokėti pirkėjas. Tačiau papildoma garantija užtikrina ilgesnį prekės garantinio aptarnavimo laikotarpį ir kt. Jeigu už prekės papildomą garantiją Jums tektų sumokėti, ar tai keltų didesnį pasitikėjimą prekės ženklu “Snaigė”?

Ar Jūs žinote paslaugos prekės ženklą „Barbora“ ?

Ar Jūs žinote paslaugos prekės ženklą „Barbora“ ?

Ar per paskutinius metus Jūs esate bent kartą pasinaudoję paslaugos prekės ženklo “Barbora” paslaugomis?

Ar sutinkate su pateiktais paslaugos prekės ženklo “Barbora” kokybės teiginiais?

Ar pasitikite paslaugos prekės ženklu “Barbora”?

Jūsų išsilavinimo laipsnis:

Pasirinkite lytį:

Kokiai amžiaus kategorijai priklausote?

Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Jūsų gyvenamoji vieta:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą