Įmonės socialinės atsakomybės supratimo įtaka tiekėjų pasirinkimui

Gerbiamieji,

Vilniaus Universiteto Tarptautinės verslo mokyklos studentas vykdo tyrimą tema: “Socialiai atsakingos įmonė supratimas ir įtaka tiekėjų pasirinkimui“.

Šios anketos tikslas – nustatyti, kaip Lietuvoje suprantama socialiai atsakinga įmonė ir kokia socialinės atsakomybės įtaka egzistuoja tiekėjų pasirinkimo procese.

Prašome Jūsų skirti keletą minučių ir atsakyti į pateiktus klausimus apie įmonės socialinės atsakomybės suvokimą, tiekėjų pasirinkimo procesą bei tiekimo grandinės realizavimą.

Gauti duomenys bus apdoroti ir naudojami VU TVM studento Pauliaus Žukausko magistro baigiamajame darbe.

Jums pareiškus pageidavimą, įsipareigoju, kad Jūsų duomenys bus konfidencialūs.

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip Jūs apibrėžtumėte, kas yra socialiai atsakinga įmonė, kuo ypatinga jos vykdoma veikla, pasirinkta politika?

Kokias įvardintumėte svarbiausias socialinės atsakomybės sritis įmonės veikloje (pvz., teisingas ir nešališkas elgesys su darbuotojais, dėmesys aplinkosaugai ar pan.)?

Jūsų manymu, kokią naudą įmonė gauna veikdama socialiai atsakingai?

Apibendrintai įvertinkite įmonių socialinės atsakomybės foną Lietuvoje (prašome įvertinti 1-5 balų skalėje, kur 1 – blogai, 5 – puikiai):

Jūsų manymu, kas įtakoja būtent tokį įmonių socialinės atsakomybės veiklos foną Lietuvoje?

Jūsų manymu, kas įtakoja pirkėjo pasirinkimą, renkantis iš tokių pačių ar panašių siūlomų prekių/paslaugų šiuolaikinėje visuomenėje?

Kaip apibūdintumėte tiekėjų pasirinkimo procesą ir svarbiausius faktorius Lietuvoje?

Kokie, Jūsų manymu, yra pagrindiniai tiekėjų pasirinkimo kriterijai Lietuvoje (įvertinkite svarbos tvarka, kai 1 – labai svarbu, 5 – visiškai nesvarbu):

54132
paslaugos/prekės kaina
paslaugos/prekės kokybė
tiekėjo finansinis patikimumas
įmonės kultūra ir vertybės
paslaugos/prekės pristatymas

Apibendrintai įvertinkite socialiai atsakingo pirkimo (šiuo atveju tai būtų traktuojama kaip įmonės apsisprendimas rinktis socialiai atsakingus tiekėjus) kultūrą Lietuvoje.

Jūsų manymu, ar socialinės atsakomybės suvokimas ir apsisprendimas naudoti įmonės politikoje daro įtaką tiekėjų pasirinkimo procese? Kokiu būdu?

Jūsų vardas, pavardė ir atstovaujama organizacija: