Įmonės socialinės atsakomybės supratimo įtaka tiekėjų pasirinkimui
Gerbiamieji,
Vilniaus Universiteto Tarptautinės verslo mokyklos studentas vykdo tyrimą tema: “Socialiai atsakingos įmonė supratimas ir įtaka tiekėjų pasirinkimui“.
Šios anketos tikslas – nustatyti, kaip Lietuvoje suprantama socialiai atsakinga įmonė ir kokia socialinės atsakomybės įtaka egzistuoja tiekėjų pasirinkimo procese.
Prašome Jūsų skirti keletą minučių ir atsakyti į pateiktus klausimus apie įmonės socialinės atsakomybės suvokimą, tiekėjų pasirinkimo procesą bei tiekimo grandinės realizavimą.
Gauti duomenys bus apdoroti ir naudojami VU TVM studento Pauliaus Žukausko magistro baigiamajame darbe.
Jums pareiškus pageidavimą, įsipareigoju, kad Jūsų duomenys bus konfidencialūs.
Dėkoju už Jūsų atsakymus!