Įmonės socialinės atsakomybės supratimo įtaka tiekėjų pasirinkimui

Gerbiamieji,

Vilniaus Universiteto Tarptautinės verslo mokyklos studentas vykdo tyrimą tema: “Socialiai atsakingos įmonė supratimas ir įtaka tiekėjų pasirinkimui“.

Šios anketos tikslas – nustatyti, kaip Lietuvoje suprantama socialiai atsakinga įmonė ir kokia socialinės atsakomybės įtaka egzistuoja tiekėjų pasirinkimo procese.

Prašome Jūsų skirti keletą minučių ir atsakyti į pateiktus klausimus apie įmonės socialinės atsakomybės suvokimą, tiekėjų pasirinkimo procesą bei tiekimo grandinės realizavimą.

Gauti duomenys bus apdoroti ir naudojami VU TVM studento Pauliaus Žukausko magistro baigiamajame darbe.

Jums pareiškus pageidavimą, įsipareigoju, kad Jūsų duomenys bus konfidencialūs.

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Kaip Jūs apibrėžtumėte, kas yra socialiai atsakinga įmonė, kuo ypatinga jos vykdoma veikla, pasirinkta politika?

  1. Socialiai atsakinga įmonė- tai įmonė, kuri įtraukia socialinius ir aplinkosauginius aspektus į savo strategijos kūrimą. Tokios įmonės vykdoma veikla siekia net tik pelno, bet ir daryti teigiamą poveikį visuomenei. Įmonės ĮSA strategija turėtų būti orientuota į bendros vertės visuomenei kūrimą, ir jos konkurencinio pranašumo didinimą.
  2. Geri darbai miesto viešoje erdvėje,kuriame veikia įmonė.Veikia socialinės garantijos imonės viduje darbuotojams

Kokias įvardintumėte svarbiausias socialinės atsakomybės sritis įmonės veikloje (pvz., teisingas ir nešališkas elgesys su darbuotojais, dėmesys aplinkosaugai ar pan.)?

  1. Darbuotojai, aplinkosauga, rinka, bendruomenė.
  2. teisingas elgesys su darbuotojais bei socialiai atsakingi veiksmai išorėje

Jūsų manymu, kokią naudą įmonė gauna veikdama socialiai atsakingai?

  1. Konkurencinį pranašumą ilgalaikėje perspektyvoje, darbuotojų lojalumą, aplinką, kurioje lengviau vykdyti veiklą, pasitikėjimą iš visuomenės.
  2. Patikimas statusas ir darbuotojų lojalumas

Apibendrintai įvertinkite įmonių socialinės atsakomybės foną Lietuvoje (prašome įvertinti 1-5 balų skalėje, kur 1 – blogai, 5 – puikiai):

Jūsų manymu, kas įtakoja būtent tokį įmonių socialinės atsakomybės veiklos foną Lietuvoje?

  1. Žinių ir kompetencijų stoka, inovatyvumo stoka.
  2. Per menka verslo kultūra

Jūsų manymu, kas įtakoja pirkėjo pasirinkimą, renkantis iš tokių pačių ar panašių siūlomų prekių/paslaugų šiuolaikinėje visuomenėje?

Kaip apibūdintumėte tiekėjų pasirinkimo procesą ir svarbiausius faktorius Lietuvoje?

  1. Yra tendencija, kad visdar renkamasi pagal kainą, tačiau po truputį situacija keičiasi, ir vis labiau atsižvelgiama į socialinius ir aplinkosauginius aspektus.
  2. Patikimumas,kokybė,terminų laikymasis

Kokie, Jūsų manymu, yra pagrindiniai tiekėjų pasirinkimo kriterijai Lietuvoje (įvertinkite svarbos tvarka, kai 1 – labai svarbu, 5 – visiškai nesvarbu):

Apibendrintai įvertinkite socialiai atsakingo pirkimo (šiuo atveju tai būtų traktuojama kaip įmonės apsisprendimas rinktis socialiai atsakingus tiekėjus) kultūrą Lietuvoje.

  1. hvjk
  2. Ši klutūra pamažu įsitvirtina Lietuvoje, tačiau reikia visdar daug pastangų ne tik skatinant tokią praktiką, bet ir edukuojant.
  3. Įmonės vardo patikimumas,geri atsiliepimai,kokybė,žodžio bei terminų laikymasis

Jūsų manymu, ar socialinės atsakomybės suvokimas ir apsisprendimas naudoti įmonės politikoje daro įtaką tiekėjų pasirinkimo procese? Kokiu būdu?

  1. ycjgh
  2. Jeigu kalbėti pasaulio matu- tuomet taip. Tačiau jei imant konkrečiai mūsų šalį, įtaka kolkas labai menka.
  3. Kol kas nelabai,nes nėra tokios verslo kultūros standarto.Būtina sąlyga- finansinis įmonės stabilumas,kol jo nebus-nebus ir socialinės atsakomybės suvokimo.

Jūsų vardas, pavardė ir atstovaujama organizacija:

  1. Evelina J. Nosirevaitė, JTVP Lietuvoje
  2. uab"Klaipėdos futbolo centras"
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą