Ikimokyklinio ugdymo švietimo pagalbos specialistų, pedagogų žinios, įgūdžiai ir kompetencijos

Gerbiami mokytojai, auklėtojai ir švietimo pagalbos specialistai,

Maloniai kviečiame Jus prisijungti prie mūsų apklausos „Ikimokyklinio ugdymo švietimo pagalbos specialistų, pedagogų žinios, įgūdžiai ir kompetencijos“. Šios apklausos tikslas – surinkti vertingas įžvalgas apie Jūsų žinias ir gebėjimus, kurie yra būtini ikimokyklinio ugdymo procese.

Mūsų tikslas – gerinti Jūsų profesinę veiklą! Jūsų atsakymai padės mums geriau suprasti Jūsų stipriąsias puses ir sritis, kuriose galėtumėte tobulėti. Tai leis Jums tapti dar geresniu ikimokyklinio ugdymo pedagogu, pasiekti aukštesnių profesinio tobulėjimo lygmenų ir suteikti dar kokybiškesnę mokymosi patirtį vaikams.

Primename, kad apklausa yra visiškai anoniminė! Jūsų pateikti duomenys bus naudojami tik bendrai analizei ir apibendrinimui, todėl galite būti tikri dėl savo privatumo.

Kviečiame Jus užpildyti anketą! Jūsų nuomonė ir patirtis yra nepaprastai svarbios, tad skirkite keletą minučių savo laiką šiam klausimynui. Visi atsakymai prisidės prie mūsų bendros pažangos ir švietimo kokybės gerinimo.

Ačiū Jums už dalyvavimą ir indėlį į ikimokyklinio ugdymo sistemą!

Šalis, kurioje dirbate:

Jūsų amžius:

Lytis:

Ankstyvojo ugdymo patirtis:

Kvalifikacija (prašome nurodyti jūsų turimos kvalifikacijos pavadinimą):

  1. Mokytoja
  2. Mokytoja
  3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja
  4. specialusis pedagogas
  5. Specialusis pedagogas
  6. Ikimokyklinio ugdymo mokytoja
  7. Mokytoja
  8. Specialusis pedagogas
  9. Mokytoja
  10. Edukologijos mokslų daktaras

Ar turite specializaciją, susijusią su ikimokykliniu ugdymu?

Kokius metodus naudojate dirbdami su vaikais? (pasirinkite visus tinkančius)

Kita

  1. jokios, nedirbu su ikimokykliniu ugdymu.
  2. Konsultacija

Kiek laiko skiriate profesiniam tobulėjimui per metus?

Kiek laiko per savaitę skiriate individualioms konsultacijoms su vaikais?

Kokias švietimo pagalbos priemones naudojate? (pasirinkite visus tinkančius)

Kokie įgūdžiai, jūsų nuomone, yra svarbiausi dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais?

  1. nedirbu su ikimokykliniu ugdymu.
  2. Kompetencija, komunikabilumas, empatija.
  3. Empatija vaikų ugdymas savarankiškumu
  4. ieškoti sprendimų kurie tinkami vaikui individualiai
  5. Kūrybiškumas, vaiko raidos etapų išmanymas, gausus metodinių priemonių “bagažas”
  6. Empatija, lankstumas, prisitaikymas, kūrybiškumas, žaismingumas
  7. dėmesys vaiko poreikiais, bendradarbiavimas su tėvais

Ar jaučiate, kad turite pakankamai žinių teikti pagalbą vaikams su specialiaisiais poreikiais?

Kaip vertinate savo komunikacijos įgūdžius dirbdami su vaikais ir tėvais?

Kiek dažnai dalyvaujate seminaruose ar mokymuose apie ikimokyklinį ugdymą?

Kokie aspektai jūsų darbe teikia jums didžiausią pasitenkinimą?

  1. gerėjantis rezultatas, vaikų sekmė
  2. Sėkmė, vaikų emocijos
  3. Projektinės veiklos su vaikais
  4. pokytis, bendradarbiavimas
  5. Visapusiškas bendradarbiavimas
  6. Nuoširdus vaikų grįžtamasis ryšys
  7. Kai pavyksta užmegzti ryšį su vaiku ir jo tėvais
  8. vaikų meilė ir tėvų dėkingumas

Kaip vertinate bendradarbiavimą su kolegomis?

Kas, jūsų nuomone, yra didžiausias iššūkis dirbant ikimokyklinio ugdymo srityje?

  1. nedirbu su ikimokykliniu ugdymu.
  2. Stagnacija įstaigoje.
  3. Santykis su tėvais
  4. Sunku bendradarbiauti su tėvais kurie nenori pokyčio
  5. Tėvų į(si)traukimas
  6. Intensyvus darbas be pertraukų kur reikia 100 procentų dėmesio.
  7. Nedirbu su darželinukais, dirbu su paaugliais
  8. bendradarbiavimo su kolegomis stygius

Kokias strategijas naudojate sprendžiant konflikto situacijas su vaikais?

  1. Nusiraminti, pasikalbėti.
  2. Nusiraminimo kampelis, kvėpavimo pratimai, empatiškumo ugdymas.
  3. Trišaliai pokalbiai
  4. pirmiausia tai susireguliuoti pačiam, tuomet kalbėtis su vaiku
  5. Pokalbis
  6. Jausmų atpažinimas ir reiškimas, dėmesingas išklausymas, problemos sprendimo paieška
  7. Išklausyti vaiką, susisiekti su tėvais, paklausti jų nuomonės. Apkalbėti situaciją su kolegomis bei vaiko mokytojais.
  8. universalaus dizaino

Ar turite kokių nors pasiūlymų, kaip galima būtų pagerinti ikimokyklinio ugdymo sistemą jūsų šalyje?

  1. Rūpintis labiau pedagogų išsilavinimų, o ne imti belenka
  2. Naikinti stagnaciją.
  3. Daugiau sensorinių priemonių reikia
  4. neturiu
  5. Daugiau dėmesio skirti tėvų vaidmeniui ugdymo procese
  6. Pietų pertraukos ir atsitraukimo iš darbo vietos bent 15min per darbo dieną (poilsis vaikų poilsio metu nesiskaito). Daugiau pagalbos specialistų ir mokinių padejėjų grupėse.
  7. didinti pasiekiamumą ir įtrauktį

Kokia informacija, jūsų nuomone, būtų naudinga tobulėjant ikimokyklinio ugdymo specialistams?

  1. itraukiojo ugdymo žinių plėtimas
  2. Kompetencijų ugdymas, švietimas.
  3. Apie universalų dizainą
  4. trauma, sensorika
  5. Nuoseklus bendradarbiavimas su švietimo pagalbos specialistais
  6. Žinios apie vaikų raidos aspektus, psichologinių procesų išmanymas, konfliktų valdymo strategijos, bendravimas su tėvais
  7. Visokeriopa pagalba ypač perdegimo temomis
  8. daugiau inovatyvių metodikų
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą