Ikimokyklinio ugdymo švietimo pagalbos specialistų, pedagogų žinios, įgūdžiai ir kompetencijos

Gerbiami mokytojai, auklėtojai ir švietimo pagalbos specialistai,

Maloniai kviečiame Jus prisijungti prie mūsų apklausos „Ikimokyklinio ugdymo švietimo pagalbos specialistų, pedagogų žinios, įgūdžiai ir kompetencijos“. Šios apklausos tikslas – surinkti vertingas įžvalgas apie Jūsų žinias ir gebėjimus, kurie yra būtini ikimokyklinio ugdymo procese.

Mūsų tikslas – gerinti Jūsų profesinę veiklą! Jūsų atsakymai padės mums geriau suprasti Jūsų stipriąsias puses ir sritis, kuriose galėtumėte tobulėti. Tai leis Jums tapti dar geresniu ikimokyklinio ugdymo pedagogu, pasiekti aukštesnių profesinio tobulėjimo lygmenų ir suteikti dar kokybiškesnę mokymosi patirtį vaikams.

Primename, kad apklausa yra visiškai anoniminė! Jūsų pateikti duomenys bus naudojami tik bendrai analizei ir apibendrinimui, todėl galite būti tikri dėl savo privatumo.

Kviečiame Jus užpildyti anketą! Jūsų nuomonė ir patirtis yra nepaprastai svarbios, tad skirkite keletą minučių savo laiką šiam klausimynui. Visi atsakymai prisidės prie mūsų bendros pažangos ir švietimo kokybės gerinimo.

Ačiū Jums už dalyvavimą ir indėlį į ikimokyklinio ugdymo sistemą!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Šalis, kurioje dirbate:

Jūsų amžius:

Lytis:

Ankstyvojo ugdymo patirtis:

Kvalifikacija (prašome nurodyti jūsų turimos kvalifikacijos pavadinimą):

Ar turite specializaciją, susijusią su ikimokykliniu ugdymu?

Kokius metodus naudojate dirbdami su vaikais? (pasirinkite visus tinkančius)

Kiek laiko skiriate profesiniam tobulėjimui per metus?

Kiek laiko per savaitę skiriate individualioms konsultacijoms su vaikais?

Kokias švietimo pagalbos priemones naudojate? (pasirinkite visus tinkančius)

Kokie įgūdžiai, jūsų nuomone, yra svarbiausi dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais?

Ar jaučiate, kad turite pakankamai žinių teikti pagalbą vaikams su specialiaisiais poreikiais?

Kaip vertinate savo komunikacijos įgūdžius dirbdami su vaikais ir tėvais?

Kiek dažnai dalyvaujate seminaruose ar mokymuose apie ikimokyklinį ugdymą?

Kokie aspektai jūsų darbe teikia jums didžiausią pasitenkinimą?

Kaip vertinate bendradarbiavimą su kolegomis?

Kas, jūsų nuomone, yra didžiausias iššūkis dirbant ikimokyklinio ugdymo srityje?

Kokias strategijas naudojate sprendžiant konflikto situacijas su vaikais?

Ar turite kokių nors pasiūlymų, kaip galima būtų pagerinti ikimokyklinio ugdymo sistemą jūsų šalyje?

Kokia informacija, jūsų nuomone, būtų naudinga tobulėjant ikimokyklinio ugdymo specialistams?