Ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir tėvų požiūrio į tarpusavio bendradarbiavimą tyrimas. Anketa tėveliams
Gerb. tėveliai,
Atliekamas tyrimas apie tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus. Jūsų nuomonė šiuo klausimu labai svarbi, todėl tikimės atvirų ir nuoširdžių atsakymų. Anketa yra anoniminė, apibendrinti tyrimo duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe.
Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką.
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos studentė
Daiva Marozienė
1. Jūs esate?
Kita
- Mokytoja
- Močiutė
- Logopedė
- Močiutė
- Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja
- Močiutė
- Močiutė
- Močiutė
- Močiutė
- močiutė
2. Jūsų amžius?
- 34
- 29
- 25
- 35
- 40
- 30
- 37
- 22
- 37
- 56
3. Jūsų išsilavinimas?
4. Ar jūs sutinkate su teiginiu, kad tėvelių ir pedagogų bendradarbiavimas yra būtinas?
Kita
- Kam tėvams bendrauti, juk vaikai ten mokinas ir visą dieną praleidžia.
5. Bendradarbiavimas tarp šeimos ir ikimokyklinio ugdymo įstaigos naudingas, nes: (galimi keli pasirinkimai).
Kita
- Nenaudingas, atvedei vaiką ryte, vakare po darbo pasiimi ir nereikia čia bendrauti.
6. Kas turėtų daugiau rodyti iniciatyvos bendradarbiaujant su ugdymo įstaiga?
7. Kokiomis formomis ir kaip dažnai bendraujate su lopšelio-darželio pedagogais? (kiekvienos eilutės atitinkamame stulpelyje pažymėkite ,,X‘‘).
8. Nurodykite kelias formas ar būdus, kuriuos dažniausiai taikote bendraudami su pedagogais.
- Atvedus ir pasiimant vaiką
- Atvykus į ugdymo įstaigą
- Individuali konsultacija atvykus į įstaigą
- Telefonu ir gyvai.
- Atvykus į ugdymo įstaigą
- Iškilus bet kokiam klausimui skambinu arba kalbu atėjus į įstaigą
- Kai susitinkame atvedus vaiką
- Bendravimas atvedus ir pasiimant vaiką
- Skambučiai, sms
- Asmeniškai susitikus grupėje
9. Ar Jums pakanka informacijos apie lopšelyje-darželyje vykdomą veiklą ir vaiko (-ų) pasiekimus:
Kita
- Patinka, tačiau nebūtina. Apie visas veiklas kasdien pasakoja vaikas, pakalbame su auklėtoja. O ir padarytus darbelius, piešinius ir kt. matau kasdien.
10. Ar Jūs dalyvaujate vaiko lopšelio-darželio renginiuose, šventėse, projektuose?
Kita
- Kai vyksta tokie renginiai, šventės tai būna darbo metas. Todėl nedalyvaujam, darbas svarbiau, negu koks nors auklytės gimtadienis
11. Įvardinkite savo lūkesčius ikimokyklinio ugdymo pedagogams (galimi keli pasirinkimai).
Kita
- Svarbu, kad vaikas prižiūrėtas. Mes tėvai patys nevisada nepriekaištingai vaiko neprižiūrim, o to reikalauti iš pedagogų neteisinga. Jie prižiūri vaikus kaip įmanoma geriau.
- Daugiau dirbkit, juk jums už tai moka algą. o jie vistiek nori švenčių už tėvelių surinktų pinigų.
12. Kas, Jūsų nuomone, ypač svarbu, siekiant aktyvesnio tėvų įsitraukimo į vaikų ugdymą? (galimi keli pasirinkimai).
Kita
- Susitikimai ne dabro metu ir ne ugdymo įstaigose, Bareuose, boulinge, sodyboje su kubilu ir pirtimi
13. Įvardinkite dažniausiai kylančias šeimos ir ikimokyklinio ugdymo įstaigos bendradarbiavimo problemas ( galimi keli pasirinkimai).
Kita
- Kol kas problemų neįžvelgiu
- Viskas tvarkoja
- Auklytės skundžiasi kad per mažai gauna algos, o tėveliams yra per bragu rengti kažkokias šventes
14. Jūsų pasiūlymai, siekiant glaudesnio ir konstruktyvesnio bendradarbiavimo tarp šeimos ir lopšelio-darželio (įrašykite).
- Užtenka bendradarbiavimo
- Aktyviau kviesti tėvus į vaikų veiklas
- Kol kas bendradarbiavimas vyksta lygiavertiškai
- Ieškoti ryšio.
- Dažniau kviestis tėvelius į gruoės veiklas
- Dažniau kviestis tėvus į vaikų veiklas
- Tėveliams ir pedagogams siūlyčiau daugiau bendrų veiklų
- Tėvams labiau pasitikėti pedagogais
- Tėvams labiau reikia domėtis kaip sekasi vaikui
- Tėvai ir pedagogai turi būti lygiavertiški partneriai vaiko atžvilgiu