Ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir tėvų požiūrio į tarpusavio bendradarbiavimą tyrimas. Anketa tėveliams

14. Jūsų pasiūlymai, siekiant glaudesnio ir konstruktyvesnio bendradarbiavimo tarp šeimos ir lopšelio-darželio (įrašykite).

  1. Užtenka bendradarbiavimo
  2. Aktyviau kviesti tėvus į vaikų veiklas
  3. Kol kas bendradarbiavimas vyksta lygiavertiškai
  4. Ieškoti ryšio.
  5. Dažniau kviestis tėvelius į gruoės veiklas
  6. Dažniau kviestis tėvus į vaikų veiklas
  7. Tėveliams ir pedagogams siūlyčiau daugiau bendrų veiklų
  8. Tėvams labiau pasitikėti pedagogais
  9. Tėvams labiau reikia domėtis kaip sekasi vaikui
  10. Tėvai ir pedagogai turi būti lygiavertiški partneriai vaiko atžvilgiu
  11. Bendravimo ne pedagoginiais terminais o paprasta žemiška kalba
  12. Didesnio pasitikėjimo iš abiejų pusių
  13. Bendravimas
  14. Bendri renginiai ir išvykos
  15. Atvirumas. Tiek viena pusė, tiek kita mėgsta prikurti.
  16. -
  17. Dažnesni susirinkimai
  18. Organizuoti daugiau veiklų ir projektų su tėvais.
  19. Viskas puiku... Svarbu-Pagalba silpnesniam vaikui.
  20. Kas mėnesį aptarimai ir pasišnekėjimas apie vaiko gabumus ir ne
  21. Galėtų būti skirti daugiau laiko asmeniniams pedagogų ir tėvų pokalbiams, bendravimui apie vaiko pasiekimus.
  22. Aafty
  23. Daugiau tėvus įtraukti į veiklas grupėse
  24. Daugiau bendrų veiklų grupėse
  25. Daugiau bendrų renginių
  26. Skatinti tėvų bendradarbiavimą vykdant įvairius projektus ir popietes.
  27. Pedagogo atviras ir draugiškas bendravimas.
  28. Daugiau bendradarbiauti. Įtraukti tėvus į veiklas.
  29. Skirti daugiau laiko individualiems pokalbiams apie vaiko ugdymą.
  30. Pasiūlymų neturiu.
  31. Tėvai užsiėmę ir nebespėja visur, iš darbų neišleidžia, o ir noras dingsta, nes tų renginių daugybė. Dažnai mokytojai dėl daug ko kaltina tėvus, o tada tėvai iš vis nebenori bendradarbiauti. Kuo šiltesnis bendravimas su tėvais, tuo didesnė tikimybė su jais susikalbėti ir palenkti į savo pusę.
  32. Sunku pasakyti, nes visi esam labai skirtingi, poreikiai taip pat labai skirtingi, todėl, kas vienam atrodo užtektinai, kitam gali atrodyti mažai.
  33. Visada reikėtų pradėti nuo savęs, o tada tikėtis iš kitų.
  34. 26
  35. Kuo labiau įtraukti tėvus į bendras veiklas su vaikais ir pedagogais
  36. Gebėjimas klausyti
  37. Daugiau bendrauti ir bendradarbiauti tėvams su tėvais, tėvams su ugdymo įstaiga ir ugdymo istaigai su tėvais siekiant suteikti saugias sveikatai sąlygas bei suteikti palankas sąlygas vaikų ugdymui.
  38. Neturiu
  39. Daugiau informacijos.
  40. Bendradarbiavimas mane tenkina. Visada klausiu jei kas neaišku ar nežinau kokios informacijos. Visada iš auklėtojų gaunu atsakymus.
  41. Galbūt reikėtų daugiau bendrų renginių, išvykų.
  42. Bendravimas, ką vaikas per dieną išmoko
  43. Paprastesnio bendravimo, nereikia moksliniais terminais kalbėti
  44. Kuo daugiau įtraukti tėvus į veiklas darželyje
  45. Daugiau bendrų renginių
  46. Daugiau pasitikėjimo ir pagarbos vieni kitiems
  47. Daugiau bendrų renginių
  48. Įdėti daugiau nuoširdumo į darbą
  49. Suprasti, kad mokytojai ir tėvai nėra konkurentai ar priešai, daugiau pagarbos vieni kitiems
  50. Yy
  51. Išgerti šakto alaus, ar vyvo
  52. Daugiau bendradarbiauti su tėvais.
  53. .
  54. Kalbėjimas apie patogias ir nepatogias temas. Viskas sprendžiama kalbant.
  55. Renginių kur tėvai organizatoriai
  56. Bendravimas
  57. -
  58. Bendros veiklos, popietės.
  59. .
  60. Siekti kuo didesnio pasitikėjimo lygio abiejų pusių, daugiau artimo ir paparasto žmogiško bendravimo
  61. Pokalbiai apie vaiko pasiekimus, vertinimą ir tobulintas vietas, bent kartą per tris mėnesius
  62. Daugiau kontaktinių susitikimų.
  63. .
  64. Daugiau "gyvo" bendravimo, pokalbių.
  65. abiem pusėm būti lankstesniems, daugioau pagarbos