Uservilmaka
Results52
Vieša
Pranešti

Gyventojų aptarnavimo kokybė valstybinėse įstaigose

Norime ištirti valstybinių įstaigų klientų aptarnavimo kokybę ir trūkumus.

Gauta informacija bus naudinga tobulinant gyventojų aptarnavimą įstaigose.

Anketa anoniminė

1. Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių kreipėtės į valstybinę įstaigą?
2. Ar informacija apie įstaigų teikiamas paslaugas yra aiškiai suprantama ir lengvai randama?
4. Ar Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija?
5. Ar Jums pakanka informacijos apie dokumentus, kuriuos reikia pateikti, kad būtų patenkintas Jūsų prašymas?
6. Kas jus aptarnavo?
7. Jūsų nuomone, ar yra reikalingas „vieno langelio“ aptarnavimas įstaigose?
8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio specialisto mandagumą ir paslaugumą?
9. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote įstaigoje?
10. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai ir turinys?
11. Ar Jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių specialistai ėmėsi spręsdami Jūsų klausimus?
12. Ar reikėjo tuo pačiu klausimu kreiptis dar kartą?
13. Ar jums patogus įstaigose nustatytas asmenų priėmimo laikas?
Jūsų amžius
Jūsų lytis
Jūsų gyvenamoji vieta

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis
Nuimti filtrą
Atfiltruotas rezultatų kiekis:

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0206
Atsakymų052

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »