Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (tėvams su nepilnamečiais vaikais)

11. Pagriskite savo nuomonę, kodėl fantastika gali/negali turėti arba turi/neturi edukacinį(-io) poveikį(-io)?

  1. Kiekviena istorija, fantastinė ji ar labiau reali, turi mokomąjį pagrindą, antraip, kam gi ji būtų sukurta?
  2. _
  3. reiketu giliau kapstyti . neisivaizduoju kaip bet manyciau kad tikrai gali
  4. Lavinasi vaiko vaizduotė
  5. žr 9 atsakymą
  6. Vaikai mėgsta pamėgdžioti savo herojus.
  7. Parodo, kad žmogaus fantazija gali būti beribė, o ir fantastiniai veikėjai dažnai moko gyvenimiškų dalykų
  8. Skatina kūrybiškumą: sukurti tai, ko nėra. Skatina toleranciją kitokiam žmogui, būtybei, gyvūnui ir pan. Išplečia supratimą, kas yra gražu-negražu.
  9. Sunku pasakyti ir vertinti, nes nežiūriu fantastinių filmų.
  10. Jeigu filmas yra ne iš serijos "šaudo - gaudo", o yra psichologinis ar mokslinis - tai ugdo. O fantastinė filmo terpė tik suteikia papildomo įdomumo.