Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

Laba diena!

Esu Lietuvos edukologijos universiteto taikomosios etikos magistratūros II kurso studentė Angelina A. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti, ar fantastiniai filmai gali būti naudojami pakantumo ugdymui. Prašau Jūsų sudalyvauti apklausoje ir keletą minučių skirti atsakymams į pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai padės visiems suinteresuotiems etikos mokymu moksliškai praplėsti žiūrimų mokymosi tikslais filmų spektrą dar vienu – fantastikos žanru.

Anketa yra anoniminė. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti magistriniame darbe.

Dėkoju už dalyvavimą apklausoje!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs naudojate filmus mokymo procese?

2. Kaip dažnai pedagoginiais tikslais naudojate filmus?

3. Kokio pobūdžio užduočiai dažniausiai skirti Jūsų parenkami filmai? (Kokiu tikslu?)

4. Kaip Jūsų mokiniai paprastai reaguoja į darbo su filmu užduotį?

5. Kaip manote, ar fantastiniai filmai turi/ gali turėti edukacinį poveikį?

6. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl fantastika gali/negali turėti arba turi/neturi edukacinį(-io) poveikį(-io)?

7. Kaip manote, ar fantastiniai filmai gali pamokyti kokių nors vertybių?

8. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl manote, kad fantastika gali/negali pamokyti kokių nors vertybių?

9. Kokių vertybių gali pamokyti fantastiniai filmai?

10. Kaip manote, ar fantastiniai filmai gali pamokyti pakantumo?

11. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl (ir kokiu būdu) fantastika gali/negali pamokyti pakantumo?

12. Gal galite nurodyti fantastinio filmo, kuriame yra pakantumo motyvas, pavyzdį?

13. Jeigu žinote/prisimenate tokį fantastinį filmą, tuomet nurodykite jo pavadinimą.

14. Kokių pakantumo motyvų Jūs norėtumėte matyti ateities fantastiniuose filmuose? (Galite pasirinkti keletą variantų)

15. Ar Jūs norėtumėte, kad ateities fantastiniai filmai taptų edukacinės programos dalimi?

16. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl Jūs norėtumėte / nenorėtumėte, kad ateities fantastiniai filmai taptų edukacinės programos dalimi?

17. Jūsų nuomone, kas turi pasikeisti fantastiniuose filmuose, kad jie taptų edukacinės programos dalimi?

18. Jūs esate:

19. Kokio dalyko mokytojas(-a) esate?

20. Kiek metų pedagoginio darbo stažo turite?

21. Jūsų gyvenamoji vieta:

22. Kiek Jums metų?

23. Jūsų lytis yra: