EUROKOS parduotuvės prekių paklausumas ir konsultančių darbo kokybės įvertinimas

Sveiki,esu Šiaurės Lietuvos kolegijos, renginių verslo vadybos II kurso studentė, besiruošianti praktikos gynimui. Ši anketa yra viena iš sudedamųjų mano darbo dalių. Užtikrinu, jog apklausos metu surinkta informacija, bus naudojama tik praktikos ataskaitos rašymo tikslams.              Jokia Jūsų asmeninė informacija nėra renkama.

 

Ačiū už Jūsų pagalbą! :)

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžiaus grupė

3. Išsilavinimas

4. Jūsų gyvenamoji vieta

5. Ar žinote kosmetikos parduotuvę "EUROKOS"?

6. Iš kur sužinojote apie parduotuvę „EUROKOS“ ?

7. Ar šioje parduotuvėje yra tekę apsipirkti?

8. Kiek dažnai čia lankotės?

9. Kokias priemones dažniausiai perkate?

10.Kaip vertinate prekių asortimentą?

11. Ar teko įsigyti prekę, kuri neatitiko numatytos kokybės?

12. Jeigu teko: Ar grąžinote ir atgavote pinigus? Ar pakeitė į naują?

13. Ar naudojotės konsultančių paslaugomis?

14. Kaip vertinate konsultančių darbą?

15. Ar jums prireikus buvo suteikta reikalinga konsultacija?

16. Jeigu taip: Ar konsultacija padėjo išsirinkti prekę?

17. Ar konsultantė turėjo reikiamų žinių?

18. Ar jūsų manymu akcijinių prekių kokybė tokia pati kaip ir neakcijinių?

19. Kurią kosmetikos parduotuvę renkatės dažniausiai?

20. Jūsų pastebėjimai. Ką keistumėte, ką pasiūlytumėte vardan geresnio klientų aptarnavimo?

  1. Priėjus prie kasos atsiskaityti, mažiau įkyriai siūlyti prekes.
  2. Net neabejoju, kad visi klientai būtų labiau patenkinti, jeigu konsultantės siūlytų savo pagalbą tik tada, kai jų to būtų prašoma. Ir dar vienas pastebėjimas (nežinau, gal čia tik man taip pasitaiko) būtų toks, kad konsultantės nesekiotų, nestebėtų, ką klientas renkasi. Tai trikdo, jaučiuosi nesmagiai, tarsi ruoščiausi kažką pavogti. Juk galima įrengti kameras.
  3. Nesiūlyti tai, ko neprašome.
  4. Manau, pardavėjos turėtų gerbti klientą, nesekioti paskui jį parduotuvėje.
  5. Neįkyrėti klientams. Puikiai suprantu, kad toks jų darbas, bet kartais toks įkyrumas vargina ir norisi kuo greičiau bėgti iš tos parduotuvės.
  6. -
  7. Reikėtų daugiau dėmesio skirti aptarnaujančio personalo švietimui.
  8. Didesnės informacijos suteikimo apie tam tikrą produktą.
  9. Kad visos prekes butu uz dyka arba bent jau uz tai kad ieini duoda saldaini
  10. konsultantės dažnai per daug lenda į akis, ir jei dirba ne viena, o kelios konsultantės, dažnai pasitaiko atvejų, kad jos neseka parduotuvės klientų ir nuolatos klausinėja ar nereikia pagalbos, kai jau viena iš kelių konsultančių tą jau buvo padariusios, šis dalykas ypač nervina
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą