EUROKOS parduotuvės prekių paklausumas ir konsultančių darbo kokybės įvertinimas
20. Jūsų pastebėjimai. Ką keistumėte, ką pasiūlytumėte vardan geresnio klientų aptarnavimo?
Priėjus prie kasos atsiskaityti, mažiau įkyriai siūlyti prekes.
Net neabejoju, kad visi klientai būtų labiau patenkinti, jeigu konsultantės siūlytų savo pagalbą tik tada, kai jų to būtų prašoma. Ir dar vienas pastebėjimas (nežinau, gal čia tik man taip pasitaiko) būtų toks, kad konsultantės nesekiotų, nestebėtų, ką klientas renkasi. Tai trikdo, jaučiuosi nesmagiai, tarsi ruoščiausi kažką pavogti. Juk galima įrengti kameras.
Nesiūlyti tai, ko neprašome.
Manau, pardavėjos turėtų gerbti klientą, nesekioti paskui jį parduotuvėje.
Neįkyrėti klientams. Puikiai suprantu, kad toks jų darbas, bet kartais toks įkyrumas vargina ir norisi kuo greičiau bėgti iš tos parduotuvės.
-
Reikėtų daugiau dėmesio skirti aptarnaujančio personalo švietimui.
Didesnės informacijos suteikimo apie tam tikrą produktą.
Kad visos prekes butu uz dyka arba bent jau uz tai kad ieini duoda saldaini
konsultantės dažnai per daug lenda į akis, ir jei dirba ne viena, o kelios konsultantės, dažnai pasitaiko atvejų, kad jos neseka parduotuvės klientų ir nuolatos klausinėja ar nereikia pagalbos, kai jau viena iš kelių konsultančių tą jau buvo padariusios, šis dalykas ypač nervina
Vilniuje Madoi eurokose, uzeini i parduotuve o konsultantes sekioja ir ziurineja lyg kazka pavogt butum atejas
nestatyciau labai ikyriu pardaveju, kurios neleidzia net suvokti kokia preke reikalinga :)
Daugiau akcijų,kurios pritrauktų pirkėjus savo geromis kainomis:)