siga13ViešaŽymėsturizmasPraneštiPraneštaES standartų taikymas LietuvojeIšsiaiškinti Europos Sąjungos standartų paplitimą ir diegimą Lietuvoje.1.. Ar jūsų klientų aptarnavimo vietoje paslaugų teikėjai taiko Europos standartus?TaipNe2. Kas yra paslaugų standartizacija?[] Aukščiausios paslaugų kokybės apibrėžimas[] Paslaugų sektoriuje priimtas standartas, kuris atitinkantis vidutinę paslaugų kokybę[] Paslaugų skirstymas į tam tikrus kriterijus3. Kokie yra Europos standartai?[] Apibrėžti (įsprausti į tam tikrus konkrečius rėmus)[] Neapibrėžti (standartai, kurių apibrėžimo rėmai turi tam tikrą ribotą pasirinkimo laisvę)[] Apibrėžti ir neapibrėžti4. Jūsų manymu, ar būtina paslaugų standartizacija?5. Jūsų manymu, kokia paslaugų standartų reikšmė Jūsų įmonei?[] Vartotojų skaičiaus augimas ir pelno didinimas, pasėkoje keliamos turizmo paslaugų kokybės[] Standartai riboja inovacijų diegimą[] Paslaugų standartai svarbesni didelėms įmonėms6.Ar siekiate, kad Jūsų klientų aptarnavimo vietoje būtų taikoma tokia sistema kaip paslaugų standar[] Taip[] Ne7. Kas yra daroma?[] Paslaugų kokybės gerinimas, remiantis Europos standartais[] Įsitraukimas į Europos standartų paslaugų standartizacijos veiklą[] Europos standartų proceso sekimas ir pritaikymo siekimas savo įmonėseKita………………………………………………………….8. Ar siekiate nacionalinio kokybės pripažinimo?9. Ar siekiate tarptautinio kokybės pripažinimo?10.Jūsų manymu, koks ryšys/sąsaja tarp standartų ir kokybės?[] Teigiamas[] Neigiamas[] Ryšio nėra11.. Kas yra ISO (International Organization for Standartization - www.iso.org) ?[] Organizacija kurianti savanoriškus techninius standartus[] Organizacija kurianti privalomus techninius standartus[] Organizacija kurianti bet kokios šalies įmonės (jų pageidavimu) standartus12.Kuo naudinga ISO?[] Stipri valstybių narių sąjunga, užtikrinanti atitinkamą bendrą nuomonę, rezultatų sklaidą ir rink[] Vardas ir platus pripažinimas[] Įvairialypė veikla, daugybė galimybių ir gebėjimas suderinti įvairius sektorius[] Tinka visi išvardinti13. . Jūsų manymu, ar būtinas paslaugų standartų sertifikavimas pagal klasifikaciją, kokybės kategor[] Oficialus Vyriausybės vykdomas klasifikavimas arba kokybinės rūšies nustatymas-[] Privačios kokybės kategorijos[] Privatūs kokybės ženklai14.Ar paslaugų standartai jungiami su kokybės valdymo sistema jūsų įmonėje?[] Nereikalaujama, kad mūsų įmonė tai darytų[] Mūsų įmonei to nereikia[] Mūsų įmonėje yra sukurta “vidinė” kokybės palaikymo sistema, kuri įrašyta į instrukcijas[] Būtina įgyvendiniti kokybės palaikymo sistemą, tačiau nežinome kokią[] Žinome ko norime pasiekti, bet nesame nusprendę tai padaryti15. Ar numatyti pasiekimai kokybės gerinimo uždaviniai ir ar jie suvokiami kaip pasiekimai?[] Taip[] NeRastos klaidos