Emocinio intelekto svarba ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinę kompetenciją
Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama emociniui intelektui, pabrėžiamas emocijų suvokimas ir raiška, empatiškumo (kito supratimo, pajautimo) svarba. Norint, kad visuomenėje išaugtų emociškai brandūs žmonės, reikia ugdyti vaikus emocinio intelekto, lavinti jų socialinę kompetenciją, todėl atliekamas tyrimas, kurio tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo svarbą ugdant socialinę kompetenciją. Apklausa yra anoniminė, konkrečios anketos duomenys nebus viešinami. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų bakalauro baigiamajame darbe. Vienam klausimui pasirinkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą (jei nenurodyta kitaip). Pasirinktą variantą apibraukite. Anketai užpildyti užtruksite ne daugiau kaip 10 min.
Socialinė kompetencija – socialiniai įgūdžiai, kuriuos sudaro vaiko santykis su pačiu savimi (savivoka, savivertė ir saviugda), santykiai su bendraamžiais, santykiai su suaugusiaisiais (šeimos nariais, globėjais, priešmokyklinio ugdymo pedagogu ir kitais mokytojais) ir santykiai su gamtine, socialine, kultūrine aplinka.