Elektroninų paslaugų kokybės įtaka klientų lojalumui

Kviečiame dalyvauti Vilniaus universiteto magistrantūros studentės atliekamoje apklausoje apie internetinių parduotuvių paslaugų kokybę. Anketa yra anoniminė ir jos rezultatai bus panaudoti tik magistro baigiamajame darbe. Užpildyti užtruksite vos keletą minučių. Pildydami anketą pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą.

Tyrimo tikslas - išanalizuoti kokią įtaką klientų lojalumui turi elektroninių paslaugų kokybė.

Atsiminkite, svarbi tik Jūsų nuomonė, tad teisingų ar klaidingų atsakymų nėra. Dėkojame už skirtą laiką pildant anketą!

Anketa neaktyvi

1. Lytis:

2. Amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų mėnesinės pajamos, Eur:

5. Gyvenamoji vieta:

6. Dėl kurios priežasties perkate prekes ar paslaugas internetu?

7. Kaip dažnai perkate prekes ar paslaugas internetu?

8. Kokius produktus dažniausiai perkate internetu?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    9. Kiek vidutiniškai per mėnesį išleidžiate pirkdami internetu?

    10. Ar yra internetinių parduotuvių, kuriose perkate reguliariai?

    11. Įvertinkite teiginius apie pasirinktos svetainės charakteristiką:

    12. Kaip vertinate užsakymų įvykdymą?

    13. Kaip vertinate aptarnavimą svetainėje?

    14. Kokia Jūsų nuomonė apie privatumą ir saugumą svetainėje?

    15. Įvertinkite savo požiūrį į svetainę:

    16. Įvertinkite savo elgesį svetainėje:

    Susikurti savo anketą